Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE65TU7170 Bijwerken software update blijft vasthangen ook na 2e, 3e en 4e poging

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2022 11:05 AM)
331 Weergaven
Lex71
First Poster
Opties

Mijn Samsung TV blijft vast hangen tijdens het bijwerken van de software update. Via de instelling resetten in het menu verschijn in 4e en laatste scherm foutmelding: er is een fout opgetreden tijdens het downloaden. Kies probeer opnieuw. Nadat ik al 2e 3e en 4e keer opniew heb gekozen levert dit geen resultaat op.

na doorlopen resetmenu stap 4 verschijnt tot slot de melding “wij kunnen uw account niet verifieren” wilt u deze pagina sluiten.  Bij zowel afsluiten als anuleren blijft tv in deze lus vasthangen.

voorgestelde harde reset via afstandsbediening met volume hoog, volume laag, kanaal hoog en kanaal laag en source werkt evenmin.

wie heeft hier een oplossing voor?

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Lex71 ,

Met deze melding kan niemand in het forum iets beginnen. 'Mijn tv' zegt niet zoveel 🤷‍♂️/
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
"Via de instelling resetten in het menu verschijn in 4e en laatste scherm foutmelding".
Over welk menu gaat dit?

signatureee
Groet, Dick

Lex71
First Poster
Opties

Hoi Dieck,

TV type is Samsung UE65TU7170 4K TV Benelux

gr.

lex

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi Lex, @Lex71 ,

Bedankt zover, maar zou je dit ook nog kunnen beantwoorden?:
"Via de instelling resetten in het menu verschijn in 4e en laatste scherm foutmelding".
Over welk menu gaat dit? Zou je de tv op deze manier willen resetten?
Ga naar 
Instellingen→AlgemeenResetten.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Lex71 , Lex,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan namelijk nog vragen van mij open..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes