Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE60KS7000 herkent geen bluetooth of soundshare van HW-F355

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2017 03:43 PM)
2441 Weergaven
SSTV
First Poster
Opties

Mijn tv UE60KS7000 herkent geen bluetooth of soundshare van HW-F355. Met andere woorden ik kan deze sounbar niet aansluiten op mijn tv. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. Sinds kort maakt mijn tv ook een 'pop'-geluid wanneer ik deze uitzet en wil het lichteffect aan de voorkant (verlichting van de SAMSUNG tekst) niet meer uit. Deze heb ik uitgezet in het menu van de tv echter blijft deze altijd verlicht ook wanneer de tv uit is. TV is nog geen halfjaar oud...

0 Likes
7 Antwoorden
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi,

Wat raar dat het niet lukt om de apparaten te koppelen! 

1. De TV moet de functie Soundconnect of Soundshare hebben.,
2. Schakel de TV en de Soundbar in.
3. Zet in het menu van de TV Nieuw Apparaat Toevoegen Aan.
4. Druk op de F-toets op het voorpaneel van de Soundbar om de TV-modus
te selecteren.
5. Op de TV verschijnt de vraag om TV Soundconnect in te schakelen.
6. Soundbar wordt nu weergegeven op het TV-scherm.
7. Selecteer Ja en voltooi de verbinding tussen de TV en de Soundbar met de
afstandsbediening van de TV.

Is het koppelen gelukt? 

Lukt dit niet, dan kun je het proberen via Bluetooth:

1. Controleer of BT op TV werkt
(bijv. 3D-bril, Smart Touch Control, vaak via de knop Pairing of H-model STC de
Return and Guide knop).
2. Kan de Multiroom wel een BT-verbinding leggen met 1 of meerdere
Smartphones?
(Activeer BT op telefoon, moet nu de Multiroom herkennen.)
3. Zijn er storingsbronnen zoals (sub)woofer, andere apparatuur / bekabeling in de
buurt?
4. Controleer of je in de TV bij Menu-Ondersteuning een BT-adres ziet?
5. Controleer indien nog altijd geen verbinding de FW-versie, en voer eventueel een
update en reset uit (beide apparaten).

Laat me weten hoe dit is gegaan en als het niet gelukt is, waar loopt het precies mis?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
SSTV
First Poster
Opties

Hi Jaimy,

Dank voor je reactie. Ik heb je stappenplan uitgeprobeerd en helaas niet het gewenste resultaat. Ik denk dat deze tv geen soundshare heeft :smileyfrustrated: Mijn vorige samsung tv had dat wel. Ik heb het via bluetooth geprobeerd en dat werkt ook niet. De tv herkent geen enkele BT apparaat. Overigens herkent alleen mijn laptop de tv wel. Verbinding maken lukt echter niet, geen reactie bij de tv om te verbinden. Mijn telefoon en de soundbar herkennen de tv niet en andersom. 

Ik heb alle apparaten gereset, inclusief de tv. Ik heb gezocht naar updates maar deze waren niet beschikbaar. De automatische update staat aan bij de tv en de laatste versie is al geinstalleerd. Beetje vreemd dit allemaal (zeker voor deze prijsklasse tv).

Nog andere ideeën?

Thanks!

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hmm, in dat geval lijkt er toch een probleem te zijn met de tv zelf. Hoe lang heb je hem al? Valt 'ie nog binnen de garantie?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi SSTV, het lijkt erop dat je televisie defect is. We willen daarom graag een monteur voor je inplannen. Valt de tv nog binnen de 24 maanden fabrieksgarantie?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
SSTV
First Poster
Opties

Beste Jaimy en Tim,

Dank voor de reacties. De tv heb ik (nieuw) gekocht in augustus 2016. Dat is nog ruim binnen de garantie. Hoe werkt het inplannen van de monteur. Zijn hier misschien kosten aan verbonden voor mij? 

Dank!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dan valt 'ie inderdaad nog ruim binnen de 24 maanden fabrieksgarantie. Zolang er geen sprake is van gebruikersschade, kan dit kosteloos gerepareerd worden. Ik kan de monteur voor je inplannen, maar dan heb ik een aantal gegevens van je nodig. Kun jij mij een privébericht sturen met daarin je volledige NAWTE-gegevens, de modelcode, het serienummer en aankoopdatum?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Hakiem
First Poster
Opties

Ik heb exact zelfde probleem en me tv is net 3 weken oud. Heb letterlijk alles geprobeerd. Wat kan ik beste doen om tv te laten controleren door een monteur.

0 Likes