Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV geschikt voor Ziggo Cl+Module

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2019 11:36 AM)
551 Weergaven
RuiterLeo
First Poster
Opties

Ik heb een vraag. Heeft iemand ervaring met een Cl+Module van Ziggo. Ik heb een nieuwe Samsung TV, model QE49Q6FNAL, ik weet niet of deze TV ook geschikt is voor zo'n module i.p.v. een mediabox. Heb overal gezocht, waarschijnlijk niet goed want ik kan het niet vinden. En indien geschikt, waar kan ik hem vinden of wat moet ik ervoor doen.

Doe maar gewoon
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

PiP heeft volgens mij twee tuners nodig, bijvoorbeeld een decoder én een CI+ of een DVD-speler met een CI+ etc. Je kunt de mediabox inderdaad boven gebruiken, wel moet Ziggo jouw twee kaarten geven, meestal krijg je dit bij een standaard digitale tv abbonement al. Verder zou ik het inderdaad navragen bij de provider, zij hebben hier de meeste info over.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ik neem aan dat je CI+ bedoelt. Dit is inderdaad gewoon een optie, zie hier wat op onze website staat:

---------
Signature-Note10
0 Likes
RuiterLeo
First Poster
Opties

Beste Nick, moderator

Dank voor je bericht. Inmiddels mede door de forumleden was ik/waren we erachter dat mijn nieuwe Samsung TV geschikt is voor Ziggo CI+. Echter de TV had geen zgn. kaarthouder. Uitleg van Expert Radio en TV, dat doen we nooit want als de klant hem niet gebruikt, komt er stof in en geeft storingen. Oké mij best als er maar een uitleg is en ik toch zo'n houder krijg. Dat gebeurt Expert zend hem op, gratis. Toch service, bij Bol.com kost hij meen ik 30 Euro. Maar de kaarthouder komt, en dan wil ik wel zo'n module. Maar waar kan ik nog wat vragen kwijt, want ik ben niet zo'n kenner. we hebben in de kamer een nieuwe Samsung TV, de oude Toshiba is naar boven verhuisd, is nog goed, doet het prima, maar vanwege digitaal heb je wel een mediabox nodig. Kan ik die mediabox nu gewoonn boven gebruiken. En de Module (even voor het gemak zo genoemd) , die komt achterin de TV en dan doet de TV het gewoon, geen box meer nodig geen hele avond een kast open.??? En is het waar, mijn TV heeft PIP (beeld in beeld) en dat gaat met de mediabox niet, maar wel met de module ??? Klopt dat of spelden ze me weer wat op de mouw? Dat zijn de vragen, waar kan ik die kwijt voor ik de module bestel. Of kan je me daarin helpen.

Vriendelijk groetend Leo de Ruiter.

Doe maar gewoon
0 Likes
RuiterLeo
First Poster
Opties

Beste Nick Moderator, 

Als je een antwoord weet op mijn vorige vragen zou dat prima zijn. Maar ik denk achteraf, beetje laat nu, dat ik de vragen beter aan Ziggo kan stellen.

Vriendelijk groetend, Leo de Ruiter.

Doe maar gewoon
0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

PiP heeft volgens mij twee tuners nodig, bijvoorbeeld een decoder én een CI+ of een DVD-speler met een CI+ etc. Je kunt de mediabox inderdaad boven gebruiken, wel moet Ziggo jouw twee kaarten geven, meestal krijg je dit bij een standaard digitale tv abbonement al. Verder zou ik het inderdaad navragen bij de provider, zij hebben hier de meeste info over.

---------
Signature-Note10
0 Likes