Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv gaat niet meer aan.

(Onderwerp aangemaakt op: een week geleden)
31 Weergaven
janneman83
Explorer
Opties
Ik heb een Samsung QE65Q95TCLXXN met One Connect Box. Sinds vandaag start de tv niet meer op. Dit gebeurde nadat tijdens het gebruik van mijn PS5 het beeld vol liep met groene strepen en de tv niet meer reageerde. Na het geforceerd uitschakelen is het scherm volledig zwart gebleven. Er is geen beeld, geen menu, en de afstandsbediening heeft geen effect.

Wat ik al geprobeerd heb:

De tv en de One Connect Box volledig van stroom gehaald (enige tijd gewacht)

Alleen de tv met One Connect aangesloten, alle andere apparaten losgekoppeld

De aan/uit-knop op de tv zelf en de afstandsbediening lang ingedrukt

SmartThings/Smart View – de tv is niet zichtbaar

Bij het indrukken van de aan/uit-knop hoor ik wel een klik uit de One Connect Box

De kabel tussen box en tv kan ik zelf niet controleren, omdat de tv strak tegen de muur hangt aan een vaste beugel.

Kan iemand mij misschien van tips voorzien, van wat ik nog zou kunnen proberen?

Alvast dank!
0 Likes
12 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @janneman83 ,

Bedankt voor je terugkoppeling!
Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost!

Fijne dag! ☀️😎

signatureee
Groet, Dick

janneman83
Explorer
Opties
Goedemorgen,

De monteur is langs geweest, maar is helaas weer vertrokken zonder het probleem te kunnen herstellen.
Meneer had een nieuw lcd-paneel meegenomen, maar kon na wat testen eigenlijk wel uitsluiten dat het lcd-paneel kapot was. Helaas had hij ook niet de juiste OCB bij zich om deze te testen en te bepalen of het probleem daar lag.
Wat hij constateerde, was dat de tv geen enkel teken van leven gaf. Bij het ingedrukt houden van de aan-uitknop op de afstandsbediening kwam er wel een klik uit de OCB.
Ook zag hij dat uit de optische uitgang geen licht meer kwam; normaal brandt daar een rood lampje.
Zijn conclusie was dat het moederbord kapot zou zijn. Of dat het moederbord van de tv of van de OCB was, kon hij me (nog) niet vertellen.

Hoe zuur dan ook: na 112 euro te hebben moeten betalen, zit ik nog steeds naar een veel kleiner scherm te koekeloeren en wacht ik tevens op een nieuwe afspraak vanuit Samsung.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update janneman83,

Het is inderdaad zuur om te lezen dat het nog niet is opgelost. CE Repair maakt zo snel mogelijk de volgende afspraak met je. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager