Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv beeldscherm flikkert

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2022 10:52 PM)
510 Weergaven
Sherano
Journeyman
Opties

Hallo,

Sinds een paar dagen ondervind ik het probleem op mijn tv dat het beeld om de 5-6 sec een klein beetje omhoog springt (flikkert). Dit doet die op alle aangesloten apparaten en ook op alle geinstalleerde apps zoals Netflix en Youtube. Via de klantenservice al een beeldreset en algemene reset gedaan die het probleem niet hebben verholpen. Tv ook een nachtje van de voeding gehaald maar ook dit werkt niet. 

De tv is 2,5 jaar geleden nieuw gekocht. 
Modelcode: QE65Q90RALXXN

Softwareversie: T-MSMDEUC-1401.0

0 Likes
15 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Sherano ,

Onzin verhaal. Hierbij nog wat hulpmiddelen.
Als je het niet eens kunt worden met de leverancier, kun je hier gebruik van maken:

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/garantie-of-reparatie-of-geld-terug/voorbeeldbrief-niet-...

De tv heeft toentertijd notabene rond de € 2000,- gekost.
Daarbij hoort een 
gemiddelde gebruiksduurverwachting van 6 jaar. Zie:

https://www.technieknederland.nl/cms/streambin.aspx?documentid=55615

Eventueel contact opnemen met je rechtsbijstandsverzekering of het Juridisch Loket:

https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/ondeugdelijk-product/#

Over welke leverancier gaat het?

signatureee
Groet, Dick

Sherano
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick,

Bedankt voor je tips, ik ga dit weer proberen te weerleggen bij de leverancier.

Het gaat om leverancier EP Corona in Den Hoorn. Bij veel bekende zaken zoals Mediamarkt etc was de tv toen overal uitverkocht. EP Corona had de tv nog liggen, vandaar dat die daar aangekocht is.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Sherano ,

Ben je al wat verder gekomen met de leverancier?

signatureee
Groet, Dick

Sherano
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick,

De algemene klantenservice van EP corona konden me niet verder helpen. Ze hebben me doorverwezen naar de winkel zelf. Echter gaat het contact via de mail met hun niet erg snel. Het duurt helaas langer dan ik zelf had gehoopt. En omdat ik het zwart op wit wil hebben wil ik het eigenlijk ook niet telefonisch oplossen of daar in de winkel. Mocht het echt te lang duren dan ga ik langs in de winkel en kijk ik of ik er persoonlijk met hun uit kom en of ze het e.e.a. per mail willen bevestigen.

Sherano
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick,

Ben er nog niet echt helemaal uitgekomen met de winkel. Van samsung repair een offerte gekregen om de LCD scherm te vervangen voor maar liefst €1045,-... Uit coulance van Samsung betalen zij 60% en ik 40%. Ik probeer mijn deel nu weg te leggen bij de winkelier maar dat verloopt moeizaam helaas.

Wel ben ik erachter gekomen dat het probleem van het flikkerend scherm zich alleen voordoet als ik apps gebruik op de tv. Als ik normaal tv kijk (dus normale tv zenders) dan is er niks aan de hand, zodra ik netflix open, de youtube app, de ps4 opstart of andere apps dan komt het flikkerd scherm weer ineens op gang.

0 Likes