Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV als Centerspeaker

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2019 01:43 PM)
1197 Weergaven
RobZwaga
Explorer
Opties
Weet iemand of ik een nog aan te schaffen Samsung Qled tv kan gebruiken als centerspeaker?
0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Center speaker? Waarom zou je een dure qled tv als speaker willen gebruiken? Je kunt hem alleen als speaker gebruiken als je de bron aansluit en de tv gewoon aanzet..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
RobZwaga
Explorer
Opties

Omdat ik mijn receiver 5.1 geluid prefereer. Maar de poot van die qled is te breed voor mijn huidige center speaker. Dus, dacht ik, als ik de tv als speaker kan aansluiten als center is dat probleem opgelost. En is het ook weer een mooi geheel.Huidige opstelling  ik kan geen foto uploaden🤔

0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties

15574007852021928119638566975898.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ziet er prima uit toch zo? Waarom hang je die center speaker niet bovenin schuins naar de bank gericht.. :winking-face:
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties

Nee joh. Dat is echt spuug lelijk.

Die samsung heeft ook een heel andere beeldverhouding dan wat ik nu heb (21:9). Samsung 16:9 dat is dus hoger. Breedte blijft ongeveer gelijk. Center er onderuit komt met voet boven weer ongevoor gelijk met de linker en rechter speaker. Lijkt me echt super als er dan een manier zou zijn om die center door de tv-speakers te vervangen. Dit euvel spookt al jaren door mijn hoofd. Ik heb wel eens gehoord dat sommige fabrikanten hier wel iets op hebben/hadden bedacht.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat lijkt mij niet, ander center speaker kopen? Kleiner, platter?
21:9 was dat experimentele tvtje van Philips.. Paar keer tv op gekeken bij een oom van mij maar vond het maar niks. 16:9 is het formaat om thuis tv te kijken. Maar ik zie geen reden waarom die center er niet onder zou kunnen blijven.. Tv's tegenwoordig hebben ook meestal een dunner randje he.. Dus misschien even de maten opmeten en opzoeken van de nieuwe tv en vergelijken.
0 Likes
RobZwaga
Explorer
Opties

omdat de voet van een 55" Samsung 2 x zo breed is.

onder dit experimentje van Flip past(e) ie prima

Eigenlijk nog steeds geen spijt van die aankoop :smiling-face:

0 Likes