Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Traag

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2021 06:28 PM)
296 Weergaven
Lisa Larens
First Poster
Opties

Jaa wij zijn na 2 maanden tot de conklusie gekomen dat de tv toch wel een beetje traag is.

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Lisa Larens , Lisa,

Met deze melding kan niemand in het forum iets beginnen. Er zijn nogal wat 'de tv's' 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Wat versta je onder 'traag'?
Je post je vraag ook hier:
https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/tv-reageert-heel-traag-of-helemaal-niet/m-p/3996981#M5...
Dit is Double Posting en niet toegestaan in een forum. Bovendien erg verwarrend.
Andere gebruikers weten dan niet waar ze moeten antwoorden.
Graag graag verder posten. Thanks!

signatureee
Groet, Dick

Lisa Larens
First Poster
Opties

Als je er niks mee kan wacht ik wel op iemand die het wel weet Ik post niks dubbel ik vraag gwn netjes aan een andere gebruiker hoe hij het heeft opgelost?????🤔

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Lisa Larens ,

1 vraagteken is voldoende. Wordt niet op prijsgesteld in een forum.
Ik had uitgelegd wat Double Posting is.
Het heeft geen zin om het daar te vragen, want die vraag aldaar wordt toch weggehaald.
Bovendien kan niemand er iets mee, omdat je geen gegevens van de tv vermeld..

signatureee
Groet, Dick

Lisa Larens
First Poster
Opties

Ik stel een normale beleefde vraag aan een andere gebruiker en dan laat je dat weghalen??? Zeer kinderachtig maaarja samsumg he🤢

0 Likes
Lisa Larens
First Poster
Opties

Jullie kunnen toch inzien in mijn klantgegevens wat voor tv ik heb??? 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Lisa Larens,

Welkom op de Samsung Community!

Jammer dat de eerste communicatie een beetje stroef verlopen is. In dit geval denk ik dat @Dick je vooral graag wilde helpen, maar dan wel meer informatie nodig heeft. Er zijn namelijk een flink aantal Samsung televisies die net even een andere werking hebben en daardoor ook andere oplossing heeft.

Betreft de dubbele posting is dat inderdaad één van de Samsung Community huisregels. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het overzichtelijk blijft en om ook te waken dat er meerdere mensen helpen terwijl het wellicht in het andere topic al opgelost is. In dit geval heb je de vraag gesteld binnen een topic en heb je een nieuwe topic erover aangemaakt en dat hebben we liever niet. Mocht je de huisregels eens door willen lezen kan dat hier.

Laten we het positief houden en ons focussen op het probleem dat jij ervaart. Onze forumleden kunnen geen klantgegevens inzien en enkel met jouw gebruikersnaam hier op het forum beschik ook ik niet over die informatie. Kan je de eerste vraag betreffende de modelcode beantwoorden?

Verder ben ik benieuwd of je nog iets meer kunt vertellen over wat jij ervaart. Is de tv bijvoorbeeld continu traag? Ervaar je het enkel bij gebruik van de mediabox, apps of bij allemaal?

Laat het weten zodat we kunnen helpen 🙏

rsz-846676\
VliegDekSchaap
Apprentice
Opties

Reset de tv en anders laten repareren 

0 Likes