Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The Frame: Storende witte vlekken in beeld.. The Shame!

(Onderwerp aangemaakt op: 28-10-2019 01:35 PM)
3299 Weergaven
WilliamV
Journeyman
Opties

Diep teleurgesteld ben ik in de QLED 2019 versie van Samsung The Frame. Aan de rand van het scherm zitten storende witte vlekken.  Ik heb zowel de leverancier als de servicedienst erop aangesproken en wordt eigenlijk met een kluitje het riet in gestuurd.

De leverancier spreekt van 'eigenschappen die bij dit schermtype horen' en geeft wat instellingen door om het effect van de zogenaamde 'Edge Bleeding' te dempen. Dat helpt maar zeer beperkt en biedt geen echte oplossing.

De servicemonteur (die overigens wel een anders, niet gerelateerd softwareprobleem oploste) spreekt van een effect dat bij 9 van de 10 The Frame toestellen voorkomt. Ze willen als ik aanhoudt wel de QLED LCD vervangen, maar geven op voorhand aan dat de problemen daarmee niet altijd opgelost worden en zelfs erger kunnen zijn...

Ik sta versteld van deze verhaaltjes van NB de eigen servicedienst en de leveranciers. Kwaliteitscontrole is bij Samsung blijkbaar niet goed op orde. In de winkel zien ze er allemaal letterlijk VLEKKELOOS uit... maar thuis uit de doos blijk je een lot uit de loterij te moeten treffen. 

Dit is niet The FRAME, maar een 'Edge-bleeding' bloody SHAME!

0 Likes
10 Antwoorden
SvenW
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn the frame QLED 49 inch. Winkel waar ik hem heb gekocht wil hem niet ruilen voor een vervangende the frame, maar geeft aan ik hem wel kan omruilen voor een ander merk/type tv. Erg jammer, want de tv bevalt mij verder goed. Het liefste zou ik deze om willen ruilen voor een andere the frame om te zien of het probleem weg is. 

0 Likes