op 03-02-2025 11:15 PM
Hi allen,
De gratis Frame lijst die ik bij mijn gekochte The Frame 55 inch tv hoort kan ik niet verzilveren. Hij is vandaag gekocht bij Coolblue en zo valt hij onder de promo. Via https://www.samsung.com/nl/promo of het registratieformulier zit ik in een loop en kan ik mijn televisie niet registeren om zo de lijst te ontvangen dan wel bestellen. Ik heb al een account aangemaakt bij samsung. Ik las dat er in 2024 ook problemen waren met het bestellen. Kan iemand mij verder helpen van Samsung of vanuit de community? Alvast dank.
Groeten Tim
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-02-2025 02:52 PM
Hallo Tim,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Je verwacht natuurlijk dat je de registratie van de promotie soepel gaat verlopen. Ik help je graag verder hiermee. Kan je uitleggen waar je precies vastloopt? Je kan e.v. ook een screenshot en link hiervan delen. Ik geef het dan door aan de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay
op 06-02-2025 06:40 PM
Beste Samsung,
Er bleek een storing in het formulier te zitten. Later kon ik het formulier invullen en werd het verwerk. Dank voor je reactie.
groeten Tim
op 05-02-2025 02:52 PM
Hallo Tim,
Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Je verwacht natuurlijk dat je de registratie van de promotie soepel gaat verlopen. Ik help je graag verder hiermee. Kan je uitleggen waar je precies vastloopt? Je kan e.v. ook een screenshot en link hiervan delen. Ik geef het dan door aan de betreffende afdeling.
Met groet,
Ajay
op 06-02-2025 06:40 PM
Beste Samsung,
Er bleek een storing in het formulier te zitten. Later kon ik het formulier invullen en werd het verwerk. Dank voor je reactie.
groeten Tim
op 07-02-2025 09:52 AM