Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame lijst bestellen lukt niet via link

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2025 11:15 PM)
116 Weergaven
Timmehh
Student
Opties

Hi allen,

De gratis Frame lijst die ik bij mijn gekochte The Frame 55 inch tv hoort kan ik niet verzilveren. Hij is vandaag gekocht bij Coolblue en zo valt hij onder de promo. Via https://www.samsung.com/nl/promo  of het registratieformulier zit ik in een loop en kan ik mijn televisie niet registeren om zo de lijst te ontvangen dan wel bestellen. Ik heb al een account aangemaakt bij samsung. Ik las dat er in 2024 ook problemen waren met het bestellen. Kan iemand mij verder helpen van Samsung of vanuit de community? Alvast dank.

Groeten Tim

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Tim,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Je verwacht natuurlijk dat je de registratie van de promotie soepel gaat verlopen. Ik help je graag verder hiermee. Kan je uitleggen waar je precies vastloopt? Je kan e.v. ook een screenshot en link hiervan delen. Ik geef het dan door aan de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Timmehh
Student
Opties

Beste Samsung,

Er bleek een storing in het formulier te zitten. Later kon ik het formulier invullen en werd het verwerk. Dank voor je reactie.

groeten Tim

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Tim,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw televisie! Je verwacht natuurlijk dat je de registratie van de promotie soepel gaat verlopen. Ik help je graag verder hiermee. Kan je uitleggen waar je precies vastloopt? Je kan e.v. ook een screenshot en link hiervan delen. Ik geef het dan door aan de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Timmehh
Student
Opties

Beste Samsung,

Er bleek een storing in het formulier te zitten. Later kon ik het formulier invullen en werd het verwerk. Dank voor je reactie.

groeten Tim

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten Timmehh,

Het is mooi om te lezen dat het nu is gelukt. Ik wens je nog veel plezier (kijk)plezier en ik hoop dat je jouw Frame zo snel mogelijk ontvangt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes