Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame 32 inch lijst

(Onderwerp aangemaakt op: 13-03-2024 10:25 PM)
140 Weergaven
theframeams
First Poster
Opties

Al enkele weken probeer ik een Samsung the frame ‘32 (2023)  op de site aan te schaffen. Wanneer ik in het bestelproces zit word aangegeven om de lijst, die gratis wordt geleverd, bij te bestellen. In dit scherm is het niet mogelijk om een lijst aan te klikken omdat deze niet op voorraad zijn. Dit is al weken lang het geval.
Vervolgens heb ik de klantenservice bericht en die gaven aan ook geen uitsluitsel kunnen geven.
Ik vind het een kwalijke zaak dat men adverteert met een “gratis lijst” die helemaal niet te bestellen is. Overigens staat in de voorwaarden dat de lijst ook niet op een later moment besteld mag worden.

Hoe kan ik een Frame 32 inch tv inclusief lijst kan bestellen?

Ik hoor het graag.

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @theframeams,

Bedankt voor jouw bericht.  Is het ondertussen gelukt het te bestellen met de lijst erbij?

Met groet,

Ajay

Community Manager
stijn1980
First Poster
Opties

Beste, de klantenservice is een drama.... ik heb de verkeerde lijst gekregen (kon deze gelukkig wel bestellen). Nu wacht ik al weer weken op een nieuwe lijst, maar niemand die mij kan vertellen wanneer ik de nieuwe lijst ga ontvangen.... Succes!

0 Likes
theframeams
First Poster
Opties

Ik heb meerdere malen via de klantenservice contact gehad en laten vastleggen dat ik een lijst later zou kunnen bestellen. Nu heeft backoffice echter contact opgenomen en aangegeven dat ik hier niet voor in aanmerking kom..! Zeer slechte service!!!

0 Likes