Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

streamz en vtmgo werken niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2023 03:32 PM)
3292 Weergaven
Members_Vua5d7E
First Poster
Opties

Sinds gisteren werkt de streamz en vtmgo app niet meer ,ik kan ze opstarten en krijg de home paginas te zien maar wanneer ik iets wil afspelen krijg ik de melding dat dit niet lukt en ik het later nogeens moet proberen. Ik heb alles al geprobeerd inclusief het resetten van de smarthub en nog lukt het niet. Op mijn sony tv met google tv werkt het wel.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Manusam
Student
Opties

Probleem waarvoor dit onderwerp opgestart is, lijkt opgelost. Bij mij althans wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_Vua5d7E ,

Lastig om te beantwoorden als je de gegevens van de tv niet vermeldt.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick

Manusam
Student
Opties

Hier ben je nog niets mee, maar heb net hetzelfde probleem. Met toestel QE55S95BATXXN.

0 Likes
Members_JnpH89n
First Poster
Opties

Onze tv is een UE55TU7092UXXH . En wij hebben hetzelfde probleem. Dit is echter met de app van youtube en disney+. Reeds opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Ook de Samsung tv plus werkt niet. Er staat bij kan niet laden. Probeer later opnieuw. Na de tv uit het stopcontact te halen en opnieuw erin te stoppen is het probleem voorlopig opgelost.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Members_JnpH89n ,

Dat is een heel ander probleem. Je tv is namelijk geen Benelux model.
Het gaat hier over een gemodificeerde Hongaarse tv.
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

De SmartHub werkt dan niet naar behoren. Benelux apps zijn niet beschikbaar of werken soms niet.
Waar is deze tv toentertijd aangeschaft? Er is momenteel wel een storing bij YouTube:

https://allestoringen.nl/storing/youtube/

signatureee
Groet, Dick

EM97
First Poster
Opties

Hallo Dick,

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb blijkbaar ook een Hongaars model, nochtans  gewoon besteld via Bol.com. 

Is er een oplossing om de apps terug naar behoren te laten werken? Ik maak gebruik van een projector ‘Freestyle’. 

Alvast bedankt!

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @EM97 ,

Partners van bol.com leveren soms grijze import tv's. Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de laatste 3 letters.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @EM97 ,

Gaat het nog lukken om wat gegevens door te geven?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
Manusam
Student
Opties

Probleem waarvoor dit onderwerp opgestart is, lijkt opgelost. Bij mij althans wel.