op 04-01-2023 03:32 PM
Sinds gisteren werkt de streamz en vtmgo app niet meer ,ik kan ze opstarten en krijg de home paginas te zien maar wanneer ik iets wil afspelen krijg ik de melding dat dit niet lukt en ik het later nogeens moet proberen. Ik heb alles al geprobeerd inclusief het resetten van de smarthub en nog lukt het niet. Op mijn sony tv met google tv werkt het wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 07-01-2023 10:56 AM
Probleem waarvoor dit onderwerp opgestart is, lijkt opgelost. Bij mij althans wel.
op 04-01-2023 03:35 PM
Goedemiddag @Members_Vua5d7E ,
Lastig om te beantwoorden als je de gegevens van de tv niet vermeldt.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
op 04-01-2023 05:48 PM
Hier ben je nog niets mee, maar heb net hetzelfde probleem. Met toestel QE55S95BATXXN.
04-01-2023 06:00 PM - bewerkt 04-01-2023 06:12 PM
Onze tv is een UE55TU7092UXXH . En wij hebben hetzelfde probleem. Dit is echter met de app van youtube en disney+. Reeds opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Ook de Samsung tv plus werkt niet. Er staat bij kan niet laden. Probeer later opnieuw. Na de tv uit het stopcontact te halen en opnieuw erin te stoppen is het probleem voorlopig opgelost.
04-01-2023 06:08 PM - bewerkt 04-01-2023 06:10 PM
Goedenavond @Members_JnpH89n ,
Dat is een heel ander probleem. Je tv is namelijk geen Benelux model.
Het gaat hier over een gemodificeerde Hongaarse tv.
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
De SmartHub werkt dan niet naar behoren. Benelux apps zijn niet beschikbaar of werken soms niet.
Waar is deze tv toentertijd aangeschaft? Er is momenteel wel een storing bij YouTube:
https://allestoringen.nl/storing/youtube/
op 04-01-2023 09:35 PM
Hallo Dick,
ik heb hetzelfde probleem. Ik heb blijkbaar ook een Hongaars model, nochtans gewoon besteld via Bol.com.
Is er een oplossing om de apps terug naar behoren te laten werken? Ik maak gebruik van een projector ‘Freestyle’.
Alvast bedankt!
op 05-01-2023 07:38 AM
Goedemorgen @EM97 ,
Partners van bol.com leveren soms grijze import tv's. Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de laatste 3 letters.
op 07-01-2023 10:40 AM
op 07-01-2023 10:56 AM
Probleem waarvoor dit onderwerp opgestart is, lijkt opgelost. Bij mij althans wel.