Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar HT-E8200 met ingebouwde Blu ray-speler leest geen blu ray films

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2017 03:20 PM)
2214 Weergaven
Blurt
First Poster
Opties

Mijn HT-E8200 spuwt steeds blu ray films terug uit. DVD's leest hij wel. Na het laden hoor je disc draaien maar dan volgt er "Eject". Schijfjes zijn heel recent en kraakproper. Kan dit met firmware te maken hebben ? Soundbar heeft laatste update gehad.

0 Likes
26 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemorgen Blurt! En nog de allerbeste wensen :smiling-face: wat vreemd dat hij geen zin meer heeft in Blu-ray discs. Als hij z'n nieuwste firmware (versie 1024.0) al heeft is dit na het updaten als het goed is automatisch al gebeurd, maar zou je de Home Cinema Set zelf eens willen resetten? Dit doe je door de stop-knop minstens 5 seconden ingedrukt te houden. 

Mocht dit geen verschil maken, zou het 'm ook in de laser zelf kunnen zitten, zo'n schoonmaak cd/dvd zou dan nog een goeie optie zijn. Ik hoor graag of hier een nuttige tip tussen zat.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Blurt
First Poster
Opties

Beste,

Vanwege de rampzalige ondersteuning van Samsung Belgie en Nederland (deden blijkbaar nog niet de moeite om type HT-E8200 op te zoeken) heb ik contact gezocht met Samsung UK. Deze hebben mij goed geinformeerd en oplossingen aangeboden maar helaas geen verbetering. Het feit dat de medewerkers waar ik mee gesproken heb na 2 uur nog steeds niet doorhadden dat het om een ingebouwde Blu ray-speler ging, spreekt boekdelen over uw eerste-lijnsondersteuning.

Het spijtige aan alles vind ik dat euvel opgetreden is na software update. Ik hoop in de toekomst misschien een firmware update te vinden die dit kan verhelpen maar heb dan ondertussen maar beslist om externe speler aan te schaffen. Kans is klein dat dit een Samsung gaat worden.

U bent inderdaad de eerste die in mijn moedertaal een mogelijke oplossing biedt, maar helaas heb ik al deze stappen reeds ondernomen.

M.v.g.

De Schryver Danny

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nu mag ik niemand afvallen, maar als ik je ervaring zo lees met mijn eerste-lijns collega's zou ik daar ook niet gelukkig van worden, waarvoor mijn excuses. Voor de zekerheid, de update die mogelijk voor het euvel zorgde, was dat versie 1024.0? Of je dat alsjeblieft nog voor me wilt controleren. Gezien de laatste update van augustus 2016 was ben ik bang dat er niet snel nog een nieuwe zal volgen. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Schika69
Explorer
Opties

Hallo,

Hier hetzelfde probleem, na update 1024 geen blue ray meer af te spelen.

Is nu een waardeloos apparaat geworden, had meer verwacht voor dat bedrag.

Heb ook al een post op jullie messenger gezet maar volgens mij zijn ze allemaal koffie drinken of al naar huis.

Ben al ruim 1,5 uur aan het wachten op een reactie.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Schika69 wat balen dat ook jij dit probleem ervaart 😞 Heb jij ook al geprobeerd om de speler te resetten, zoals hierboven geadviseerd? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Schika69
Explorer
Opties

@Tim  schreef:

@Schika69wat balen dat ook jij dit probleem ervaart 😞 Heb jij ook al geprobeerd om de speler te resetten, zoals hierboven geadviseerd? 

Ja zelfs reset naar fabrieksinstellingen.

Totaal geen effect, als het aan de firmware ligt is het niet mogelijk om de oude firmware terug te zetten?

0 Likes
Schika69
Explorer
Opties

En wat is de oplossing,  denk dat meer mensen dit probleem hebben.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Schika69 terugzetten naar een eerdere firmware is jammer genoeg niet mogelijk. In dit geval is het wachten op een nieuwe update (waarvan ik niet kan garanderen dat 'ie komt) of het apparaat brengen naar de winkel, zodat 'ie aangemeld kan worden voor reparatie. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Schika69
Explorer
Opties

Naar winkel en aanmelden voor reparatie?

Wat wil men dan doen als het aan de firmware ligt, er is immers niets kapot.

Je schrijft zelf net eerdere firmware terug zetten gaat niet.

Daarbij, wie gaat die reparatie betalen, samsungs eigen up-date is veroorzaker van het euvel.

0 Likes