Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slecht beeld QLED QE49Q70R

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2020 08:57 PM)
1373 Weergaven
Johnson61
First Poster
Opties

hallo,

Ik heb een QLED QE49Q70R tv het signaal krijg ik via Ziggo next box, daar ik alles heb geprobeert de tv werkend te krijgen op een CI+ module, maar nee dus.

IK moet mijn TV vaak opnieuw opstarten omdat het beeld omsprint naar een soort negatief beeld, of de schaduw in het beeld klopt niet, als of je naar een digitaal bewerkt beeld kijkt. Dit beeld blijft slecht tot dat de TV helemaal uitzet. 

Is mijn tv wel goed of moet ik me beroepen op de garantie.

Iemand de zelfde ervaring, ik lees vaak dat Samsung en Ziggo niet altijd even goede vrienden zijn.

Groet

Johnson61

0 Likes
9 Antwoorden
Arthur-dek
Explorer
Opties

Hallo vervelend dit, ik heb zelf de Q55Q70 en herken deze problemen niet .

Heb je de firmware van de tv al ge update? En als je een youtube filmpje afspeeld via de app van je tv .

Hoe is dan het beeld? Betreft de Next probeer deze eens op 1080P te zetten en welke hdmi kabel is er gebruikt je kan ook eens proberen de tv zenders te laten zoek via zijn eigen ontvangen en kijken hoe het beeld is 

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Als ik het  goed begrijp heb je dus problemen met TV beeld via CI+ (en dus niet met de Next en/of andere bronnen).

Wat is het volledige typenummer van de TV (als het goed is eindigend op XXN)?

Heb je de software van de CI+ module en de kaart al geupdate?

Heb je de CI+ module/kaart wellicht al in een andere TV geprobeerd?

0 Likes
Johnson61
First Poster
Opties

Typenr. QE49Q65RATXXH,

ik heb eerst met de CI+ module geprobeert, slecht beeld en het beeld staat heel vaak stil, vandaar een mediabox next besteld.

Echter met de next box (ook met netflix) doet het beeld vaak raar, zie fotobeeld tv-WA0004_Moment(2).jpgbeeld tv-WA0004_Moment(3).jpg

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties
Hoe is het beeld met de in de TV ingebouwde apps zoals Netflix en Youtube?
0 Likes
Johnson61
First Poster
Opties

ik heb afgelopen week toen hij weer eens het slechte beeld had, omgeschakeld naar de netflix en later ook via de gsm youtube geprobeerd, maar het beeld bleef slecht, tot dat ik de tv geheel uit heb geschakeld en weer aan gezet heb.

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Dan lijkt het op een defect aan de TV. Je zou contact op moeten nemen met de verkoper. Deze zal je waarschijnlijk in contact brengen met Samsung i.v.m. de geldende fabrieksgarantie.

Johnson61
First Poster
Opties

Hallo Lassy,

bedankt voor je reactie, ik denk dat ik je goede raad ga opvolgen.

Groet,

0 Likes
Karin61
Journeyman
Opties

Beste Johnson61,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je dit probleem al opgelost? Zo ja wat was het probleem?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Karin61 ,

Je post in een topic van bijna 2 jaar oud. De kans de Johnson hierop reageert is klein.
Je vermeldt ook niet over welke tv het gaat. Het is beter om een nieuw topic aan te maken.
Graag met de volgende gegevens. De volledige Model Code van de tv.
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. De huidige softwareversie van de tv.
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Wat er is allemaal aangesloten?
Bij welke bronnen zie je dit? Apps? Tv kijken? Waarmee? Decoder? CI+ module?
Een nieuw topic aanmaken doe je hier:
https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/nl-tv

signatureee
Groet, Dick