Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

service menu

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2017 10:11 AM)
2151 Weergaven
marc48
First Poster
Opties

hoi hoi ik heb perongeluk iets veranderd in mijn service menu weet alleen niet wat tv iets rozig nu ik heb een 

3d smart ue 40es6340 weet iemand hoe ik aan de lijst kom met de orginele instellingen?zodat ik alles weer netjes kan instellen

0 Likes
13 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @marc48, dat meen je niet 😞 Als je 't service menu hebt bezocht, dan is helaas de garantie vervallen. Dat menu is enkel bedoeld voor monteurs. Weet je toevallig wat er precies is veranderd? Wellicht is het dan mogelijk om Hulp op Afstand in te plannen, zodat een expert van afstand kan meekijken op je televisie.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
marc48
First Poster
Opties

hoi hoi dank je voor je reacktie het betreft volgens mij het type de achtergrond kleur was niet me bedoeling maar ja toch gebeurt 😞

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, kun je eens navigeren naar Menu > Ondersteuning > Extern beheer en nagaan of de pincode op te vragen is? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
marc48
First Poster
Opties

ja ik heb de pincode

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Top, dan wil ik graag Hulp op Afstand inplannen voor je. Kun je mij een privébericht sturen met je volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak? Ik ga dan kijken wanneer een afspraak mogelijk is.

0 Likes
marc48
First Poster
Opties
waar vind ik ie gegevens nawte en hoe kan ik hier een prive bericht plaatsen ik ben nieuw hier en dag maakt niet uit kan ook per telefoon telefoon
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Zodra je op mijn naam klikt, kom je op mijn profiel terecht en kun je kiezen voor 'EEN BERICHT VERZENDEN'. Op die manier stuur je een privébericht. Met NAWTE doel ik op je volledige naam, adresgegevens, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres.

0 Likes
marc48
First Poster
Opties
is verstuurd.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Bedankt voor de gegevens, Marc! Ik mis alleen nog een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak. Wanneer zou jou goed uitkomen?

0 Likes