Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Screensaver instellen voor QLED 4K 65 inch Q95T (2020)

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2023 11:11 AM)
437 Weergaven
Members_yvWzTcC
Student
Opties

Hallo,

Een berichtje van een nieuw lid.

Om zonder afleiding van beeld naar Spotify en Radio apps te kunnen luisteren, ben ik op zoek naar een mogelijkheid om een screensaver in te stellen voor mijn Q95T smart TV. (Is dit überhaupt mogelijk?)

Ik heb de handleiding doorgenomen. De chatbot van Samsung blijkt nog in opleiding, dus daarna de helpdesk gebeld. Deze gaf mij echter de manier voor Android telefoons door :-(. Ook op dit forum vind ik geen antwoord op mijn vraag.

De schermbeveiliging wordt nu pas na 2 uur ingeschakeld, dit zou ik graag na 5 minuten hebben. Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_yvWzTcC ,

De tv beschikt niet over een screensaver. Er is wel een 'Beeld uit' optie. Zie pagina 121 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202109/20210910153124797/NIKDVBEUT-3.3.0_EM_NIKE_EU_DU...

De vraag is of dit ook bij Spotify en Radio apps werkt..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Members_yvWzTcC ,

De tv beschikt niet over een screensaver. Er is wel een 'Beeld uit' optie. Zie pagina 121 van de manual:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202109/20210910153124797/NIKDVBEUT-3.3.0_EM_NIKE_EU_DU...

De vraag is of dit ook bij Spotify en Radio apps werkt..

signatureee
Groet, Dick

Members_yvWzTcC
Student
Opties

Dankjewel Dick, Dit is al meer dan ik had. Intussen weet ik dat dit ook voor Spotify en Radio Apps werkt.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Members_yvWzTcC ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het is opgelost!

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick