Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Schroefjes voor TV voet

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2017 07:22 PM)
16225 Weergaven
Kim88
First Poster
Opties

Hoi ik heb een samsung tv (LE40D550K1WXXN) en nu wil ik de poot er weer onder zetten maar kan ik de schroefjes nergens vinden(waarschijnlijk weggegooid door mijn ex). Ik heb op samsung onderdelen gekeken maar krijg dan soorten schroefjes te zien en weet niet welke ik moet hebben. Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kim88,

welkom op de Community!

Je kunt inderdaad het beste kijken opwww.samsungonderdelen.com een officiële partner van ons die ongetwijfeld onderdelen voor jouw televisie heeft liggen. Als je het niet direct kunt vinden, zijn ze doordeweeks ook goed bereikbaar. Zowel telefonisch als per mail.

Ik hoor graag of het is gelukt!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties
0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kim88,

welkom op de Community!

Je kunt inderdaad het beste kijken opwww.samsungonderdelen.com een officiële partner van ons die ongetwijfeld onderdelen voor jouw televisie heeft liggen. Als je het niet direct kunt vinden, zijn ze doordeweeks ook goed bereikbaar. Zowel telefonisch als per mail.

Ik hoor graag of het is gelukt!

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Kim88,

had je mijn bericht nog gezien?

rsz-846676
0 Likes
Kim88
First Poster
Opties
Ja en het is gelukt ik kan weer tv kijken😊
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn om te lezen, @Kim88!

Ik ga je nog veel plezier wensen met je TV. 😁👍

rsz-846676
0 Likes
Hamz054
First Poster
Opties

Beste, ik heb hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen welke bouten ik nodig heb? M hoeveel en hoelang moeten ze zijn? Waar kan ik dit terugvinden?

0 Likes
Laurens96
Moderator
Moderator
Opties

Heb je al in de handleiding gekeken? Bij voorkeur in de Quick Guide, hier staat vaak in uitgelegd hoe je de voet monteert en dus welke schroeven je nodig hebt. Handleiding of Quick Guide kwijt? Voer dan op onze site in de zoekbalk (https://bit.ly/3DYmgnz) de modelcode van jouw tv in en selecteer jouw tv. Laat je me weten of het gelukt is? ^Laurens

0 Likes