Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung ue48ju7000 geluid blijft op koptelefoon staan

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2019 09:54 AM)
5019 Weergaven
JohanOT
Student
Opties

Beste,

Ik heb gisteren het tv geluid voor het eerst via de koptelefoon geluisterd. Bij verwijderen van de jackkabel schakelde het geluid automatisch terug naar de tv boxen. 

Vandaag wederom de koptelefoonkabel aangesloten maar nu bij het eruit halen van de kabel blijft t geluid op koptelefoon staan in de tv. Paar keer de jackplug er in en uit gehaald maar geen verschil. Geluid gereset in t tv menu maar geen verschil. Tv uit/aan middels afstandbediening en middels stroom eraf maar ook geen verschil. 

Betreft de samsung ue48ju7000  en software versie 1530. Deze nog even gecheckt maar was laaste versie. Iemand nog een idee?

0 Likes
3 Antwoorden
Lassy
Helping Hand
Opties

Wat gebeurt er als je in het menu de output zet naar TV-luidspreker?

MENU>Geluid>Luidsprekerinstellingen>Luidspreker selecteren>TV-luidspreker.

En met MENU>Ondersteuning>Zelfdiagnose>Het geluid testen?

JohanOT
Student
Opties

Hoi

Bedankt voor de snelle reactie. 

Bij de 1e optie kan ik idd de tv luidsprekers kiezen ipv koptelefoon. Je ziet dan ook drie balkjes bewegen op t geluid maar je hoort niks. 

De 2e optie hoor ik niks. 

Bij beide als ik dan vervolgens het volume harder/zachter zet staat er bij t icoontje "koptelefoon".

Ondanks dat de jack kabel er niet in zit en ik tv luidspreker heb gekozen. 

Snap er niks van.

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

Dan is er waarschijnlijk een defect opgetreden. Je zou dit echter op moeten nemen met je leverancier, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het leveren van een (deugdelijk) product. In principe heb je recht op kosteloze reparatie of vervanging. Van een TV van meer dan 1000 euro mag je verwachten dat deze langer mee gaat dan 4 jaar.