Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE48H6400 TV witte kleuren worden geel

(Onderwerp aangemaakt op: 03-02-2019 02:01 PM)
5763 Weergaven
Nicostar
Journeyman
Opties

Beste Allemaal/Samsung,

Van onze Tv worden de witte kleuren langzaam steeds geler.... Naar fabrieksinstellingen gezet, externe luidsprekers weggehaald, aansluitingen los gehaald, updates gezocht noem maar op. Niets helpt tot nu toe, iemand dezelfde ervaring of een oplossing? Foto is niet scherp maar je ziet het duidelijk.... Overigens, merk je er net veel van tijdens tv kijken zelf, als er licht kleurige achtergronden zijn dan zie je het wel. Bijvoorbeeld als je de RTLxl app opend.tv1.jpeg

0 Likes
Spring naar oplossing
11 Antwoorden
Nicostar
Journeyman
Opties

Hallo Tim,

Gezien de leeftijd van de tv en de ruimte in ons budget gaan we niet repareren. We gaan wel zien hoelang de tv het nog doet. Inmiddels werken er ook diverse apps niet meer dus in de toekomst maar een nieuwe zodat we alles weer kunnen gebruiken. In ieder geval bedankt voor alle hulp. 

Groeten, Nico.

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

@Nicostar Ik kan me goed voorstellen dat je afziet van een reparatie. Eventueel kan ik je iets anders aanbieden. Stuur mij even een privéberichtje, dan kijk ik verder :winking-face:

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes