op 19-04-2022 06:17 PM
Mijn tv wil de mediaspeler niet weergeven. Ik kreeg kort even beeld en nu niets meer. Mediaspeler werkt perfect, ook de kabel is ok en andere toestellen kan ik wel aansluiten.
mik heb de tv al gerest en ook al eens de stappen gevolgd met uitschakelen en alles terug aan en insteken. Het werkt niet.
Het heeft vroeger wel gewerkt en nu slecht enkele weken niet meer. Ik dacht dat mijn mediaspeler defect was, dus een nieuwe gekocht, maar was dus niet zo. Wie kan me helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
19-04-2022 07:13 PM - bewerkt 19-04-2022 07:19 PM
Hoi @Angelined , Angeline,
Bedankt voor de informatie! Heb je ook met een andere HDMI kabel getest?
Heb je alle 3 de HDMI poorten geprobeerd?
Volgens mijn gegevens is de softwareversie de 1320.4. Geen typefoutje gemaakt 😉?
op 19-04-2022 06:23 PM
Goedenavond @Angelined ,
Niemand kan je zo helpen, want je vermeldt totaal gegevens van de apparatuur 🤷♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Over welke mediaspeler gaat het?
op 19-04-2022 06:50 PM
Goedenavond
De code is UE43NU7470SXXN
software versie: T-KTM2DEUC-1230.4, BT - S
mediaspeler: Lipa X96 X4 tv box Android
mvg Angeline
@Angelined schreef:Mijn tv wil de mediaspeler niet weergeven. Ik kreeg kort even beeld en nu niets meer. Mediaspeler werkt perfect, ook de kabel is ok en andere toestellen kan ik wel aansluiten.
mik heb de tv al gerest en ook al eens de stappen gevolgd met uitschakelen en alles terug aan en insteken. Het werkt niet.
Het heeft vroeger wel gewerkt en nu slecht enkele weken niet meer. Ik dacht dat mijn mediaspeler defect was, dus een nieuwe gekocht, maar was dus niet zo. Wie kan me helpen?
op 19-04-2022 06:54 PM
Goedenavond
De code is UE43NU7470SXXN
software versie: T-KTM2DEUC-1230.4, BT - S
mediaspeler: Lipa X96 X4 tv box Android
mvg Angeline
19-04-2022 07:13 PM - bewerkt 19-04-2022 07:19 PM
Bedankt voor de informatie! Heb je ook met een andere HDMI kabel getest?
Heb je alle 3 de HDMI poorten geprobeerd?
Volgens mijn gegevens is de softwareversie de 1320.4. Geen typefoutje gemaakt 😉?
op 19-04-2022 07:23 PM
Beste
Ik had alle drie de poorten geprobeerd. Ik had 2 HDMI kabels geprobeerd maar nog niet de nieuw geleverde bij het nieuwe toestel. Daarnet geprobeerd en het lukte. 😁 Hopelijk blijft dit zo.
Kan het zijn dat de kabels niet defect zijn aangezien ze met andere toestellen wel werken maar dat deze niet is geschikt is voor deze mediaspeler? Of is het onzin wat ik vraag.
Bedankt voor uw snelle hulp.
mvg Angeline
op 19-04-2022 07:34 PM
Mooi dat het werkt! Er zit wel degelijk verschil in HDMI kabels. Geen onzin vraag 😉.
Dat heeft met de bandbreedte te maken. Deze speler kan 4K en 6K weergeven.
Dat kun je alleen met een hoogwaardige HDMI kabel. De andere 2 waren dus niet geschikt.
Fijne avond!