Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung TV ingebouwde mediaplayer

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2017 05:36 PM)
5775 Weergaven
RobindeRobot
Explorer
Opties

De ingebouwde mediaplayer in SUHD TV's speelt en streamt echt alles af. Geen andere mediaplayer nodig zou je zeggen. Toch is de functionaliteit beperkt en verbetert er eigenlijk nooit wat. 

Ik persoonlijk vind het erg irritant dat bij streamen hij niet onthoud waar je bent gebleven. Als er wat gebeurt of een andere keer verder wil kijken dan kun je de hele film gaan doorspoelen(wat ook niet heel soepel gaat). Waarom geen optie om gelijk door te springen naar een bepaald tijdstip? 

Daarnaast zou het kunnen maken van shortcuts naar online mappen het leven wat makkelijker maken en meer opties voor de grootte van ondertiteling is fijn voor grotere tv's. 

Ik ben benieuwd of meer mensen functionele behoeften hebben voor de interne mediaplayer en of Samsung hier iets mee zou doen? 

Een andere (betere?) optie zou zijn om een goede mediaplayer app zoals VLC Player aan te bieden in de app store. 

Robin de Robot
65KS9500
1 Antwoord
Nick
MegaStar
Opties

Hi Robin, voor het online beheren van mappen adviseer ik je te kijken naar Smart view, dit is een app die je via de PC kunt verbinden met je televisie. Verder vraag ik mij af of je nu dus films streamt vanuit een download source of bedoel je gewoon het afspelen van een videobestand die je op de TV hebt geopend? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes