op 22-03-2023 10:18 PM
De afstandbediening van mijn Samsung The Frame 55" (2019) geeft nu al enige weken dagelijks aan dat er nieuwe batterijen geplaatst moeten worden. Na een aantal dagen steeds nieuwe batterijen geplaatst te hebben blijft de melding hardnekkig in de rechterbovenhoek van mijn TV-scherm verschijnen. In de community kan ik geen oplossing voor mijn probleem. Zelfs met een afstandsbediening van een oude Samsung-TV krijg ik ook de melding dat ik nieuwe batterijen moet plaatsen!
Mijn Samsung The Frame 55" (2019) is aangeschaft op 9-3-2020. Wie weet een oplossing of kan mij vertellen waar ik eventueel een nieuwe afstandbediening kan kopen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
23-03-2023 07:53 AM - bewerkt 23-03-2023 02:53 PM
Goedemorgen @Louisvdb ,
Waarschijnlijk heb je een Mediabox Next/XL. Dit wordt niet door de AB van de tv veroorzaakt 😉.
Na een update van de Next wordt dit bericht doorgegeven naar TV's (ook niet-Samsung TV's).
Of de afstandbediening van Ziggo gebruikt wordt of niet, is niet van belang.
Graag de batterijen van de Ziggo afstandbediening eruit halen en er weer in doen of vervangen.
Als er geen batterijen in de afstandbediening zitten, doe er dan een paar in en haal deze er weer uit.
Als het goed is zal de melding dan verdwijnen.
23-03-2023 07:53 AM - bewerkt 23-03-2023 02:53 PM
Goedemorgen @Louisvdb ,
Waarschijnlijk heb je een Mediabox Next/XL. Dit wordt niet door de AB van de tv veroorzaakt 😉.
Na een update van de Next wordt dit bericht doorgegeven naar TV's (ook niet-Samsung TV's).
Of de afstandbediening van Ziggo gebruikt wordt of niet, is niet van belang.
Graag de batterijen van de Ziggo afstandbediening eruit halen en er weer in doen of vervangen.
Als er geen batterijen in de afstandbediening zitten, doe er dan een paar in en haal deze er weer uit.
Als het goed is zal de melding dan verdwijnen.
op 23-03-2023 02:48 PM
Beste Dick, Mijn hartelijke dank voor de oplossing! Melding is verdwenen.
op 23-03-2023 02:50 PM