Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung qe65q7f

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2018 09:40 PM)
1419 Weergaven
Dicolaki
Journeyman
Opties

Sinds 2 weken in het bezit van de Samsung qe65q7f en alles werkt naar behoren behalve dat ik om de paar minuten een getik hoor uit de tv?? Iemand ook hetzelfde probleem of ervaring?

Ik hoor het graag

0 Likes
14 Antwoorden
Harry80
Pathfinder
Opties

Er zijn meerdere topics over het tikken. @JoeriS zegt alle meldingen te verzamelen. 

De series Q7F, Q8F, NU8000 en de NU7100 tikken sowieso. Meestal pas merkbaar naar een paar dagen. Tikken gaat langer dan een uur door, komt van wisselende plekken vanuit de TV en de TV tikt ook soms nog meer dan een uur na. F10CB812-B9C5-461A-B16C-98F47BEF6D39.jpeg

Ik las dat de Q6F ook tikte ( QE49Q6F )

In een reactie van @JoeriS las ik dat dit binnen de specificaties zou liggen. (Joeris:“We hebben geen alternatieve materialen voor de behuizing of iets dergelijks en het getik werd als "binnen specificaties" beoordeeld.”). Ikzelf kan daar niet mee akkoord gaan, over de materiaal keuze hadden ze als zo’n groot bedrijf eerder over na moeten denken. En zeker voor zulke bedragen die de consument betaald.

Zover ik weet is het alleen op te lossen door de TV niet aan te zetten, of omruilen voor ander type. 

JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor de melding @Dicolaki, het klopt dat ik van het inventariseren ben, elke melding van een tikkende TV stuur ik dan ook linea recta op richting de hogere regionen binnen Samsung. Aangezien ik hier zelf geen beslissingen over kan/mag maken is dit voorlopig het beste wat ik hierin kan doen, ik heb van hogerop nog geen berichten ontvangen wat hier de eindconclusie blijkt te zijn en wat we onze klanten hierin aan kunnen bieden. Maar ik blijf me ervoor inzetten en zal iedereen direct op de hoogte houden (met name @Harry80 aangezien hij hier ook super actief mee bezig is) zodra ik meer weet.

PS, excuses voor de late reactie, ik kreeg je bericht net pas te zien.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Dicolaki
Journeyman
Opties

@JoeriS en @Harry80 

Heren, bedankt voor jullie reacties. 

Inmiddels contact opgenomen met Samsung en die hebben van afstand ingelogd op de tv en niks kunnen vinden. Vrijdag komen er techneuten langs om te kijken en desnoods te repareren. Het getik is wat minder harder geworden maar als de tv uitstaat blijft hij ook tikken. Ik heb er geen goed gevoel bij vooral omdat dit een hele investering voor mij is geweest. Wachten het af en ik laat het weten war er uit komt... 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Er wordt in ieder geval alles aan gedaan, ik hoor graag van je!

0 Likes
Dicolaki
Journeyman
Opties

Contact met Samsung gehad en die hebben van afstand ingelogd en niks raars kunnen vinden en heb ik een afspraak met een monteur van Servilux gemaakt. 

Vervolgens is er afgelopen vrijdag een monteur van geweest en die heb ik mijn filmpjes laten zien van de geluiden en hij heeft de geluiden ook gehoord van zowel dat de tv aan stond en ook uit stond. One connect box nagekeken en daar komt het geluid zeker niet uit, vervolgens tv opengemaakt en het getik komt inderdaad uit de printen in de tv.

De monteur heeft bepaalde stukjes tape eraf gehaald en vervangen door nieuwe stukjes tape??

Toen zei hij dat het te maken heeft met plastic en metaal,uitzetten,krimpen enz..

Kortom als het getik weg is dan opgelost zo niet weer Servilux bellen en zij gaan dan  verdere stappen ondernemen.

Ondertussen is het getik er nog steeds en wordt ik er niet goed van en ga er zeker niet mee akkoord want dit is een hele investering voor mij geweest van bijna 1800 euro dit kan niet vooral niet bij zo'n duur product.

0 Likes
Dicolaki
Journeyman
Opties
Contact met Samsung gehad en die hebben van afstand ingelogd en niks raars kunnen vinden en heb ik een afspraak met een monteur van Servilux gemaakt.

Vervolgens is er afgelopen vrijdag een monteur van geweest en die heb ik mijn filmpjes laten zien van de geluiden en hij heeft de geluiden ook gehoord van zowel dat de tv aan stond en ook uit stond. One connect box nagekeken en daar komt het geluid zeker niet uit, vervolgens tv opengemaakt en het getik komt inderdaad uit de printen in de tv.

De monteur heeft bepaalde stukjes tape eraf gehaald en vervangen door nieuwe stukjes tape??

Toen zei hij dat het te maken heeft met plastic en metaal,uitzetten,krimpen enz..

Kortom als het getik weg is dan opgelost zo niet weer Servilux bellen en zij gaan dan verdere stappen ondernemen.

Ondertussen is het getik er nog steeds en wordt ik er niet goed van en ga er zeker niet mee akkoord want dit is een hele investering voor mij geweest van bijna 1800 euro dit kan niet vooral niet bij zo'n duur product.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor het verslag @Dicolaki, al is het uiteraard jammer dat het ondanks het onderzoek van de monteur nog steeds niet is opgelost. Ik begrijp dat de bal dan nu weer bij Servilux ligt, heb je voor mij misschien het reparatie (SORD) nummer van de afspraak? Dan kan ik het dossier opzoeken en meekijken en zo nodig wellicht beïnvloeden hoe dit verloopt.

Dicolaki
Journeyman
Opties
Beste JoeriS,
Ik heb je een paar keer geprobeerd te antwoorden en heb een mail gekregen dat het niet bezorgd kon worden. Kan je mij misschien mailen op rcolak@hotmail.com aub?
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik kan alleen intern emailen ben ik bang, maar dit bericht is goed aangekomen hoor. Als je me via deze weg aan het SORD nummer kunt helpen komen we er ook :smiling-face:

0 Likes