Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie lijst van Frame TV bestellen maakt Samsung haast onmogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2021 02:13 PM)
179 Weergaven
Members_TenLzrb
First Poster
Opties

Wat een moeite om na aankoop van Samsung Frame TV je promotie lijst te krijgen.

Het lijkt of Samsung de verzilvering expres moeilijk maakt.

- Samsung antwoord met een mailadres welke in ongewenste spam te recht komt, waardoor ik er pas na een maand toevallig achter kom dat mijn aanvraag door Samsung is afgewezen.

- De toegezonden foto van aankoopnota en streepsjescode EAN/ serienummer etc. was volgens Samsung niet ontvangen??   Opnieuw gedaan; aankoopnota, foto van Sticker achter de TV waardoor je deze moet demonteren, foto van sticker doos etc.. - WEER AFGEWEZEN.  Diverse keren geprobeerd in pdf, png, jpeg.  Maakt niet uit, foto van uitgesneden sticker van de doos is steeds niet goed.

- Gebeld met Consumercare 0889090100.  Mevrouw legt uit dat op de foto van uitgesneden doos EEN STUK VAN DE TAFEL ALS ACHTERGROND moet staan ????????????????????  Wat een frustratie en tijdverspilling;  ZEG DIT DAN  TEVOREN 

Mevrouw legt uit dat ze dit doen omdat mensen anders een lijst bestellen zonder dat ze er recht op hebben, door een foto van de te doos sturen om zo in het bezit te komen van een FRAME LIJST ?????  Alsof je daar zonder deze TV wat aan hebt.

Al met al een bijzonder negatieve ervaring met een bedrijf die ik hoog had zitten. 

Overigens had ik de Frame gekocht vanwege de 'passe-partout'  functie binnen de lijst.  

Die functie blijkt helaas haast niet in te stellen met eigen foto's als achtergrond. ( nog niet gelukt )

En de promotie lijst zelf ?     Daar wacht ik nog op

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_TenLzrb,

Zonder registratienummer wordt het lastig om je op weg te helpen.

Kun je het registratienummer doorgeven? Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes