Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

onmogelijk frame te bestellen voor The Frame tv

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2024 09:30 AM)
319 Weergaven
Micha678
Journeyman
Opties

Wat is Samsung toch een vreselijk bedrijf. En telkens trappen we er weer in. Een nieuwe Frame tv gekocht 75" en sinds bijna 3 weken bezig om een frame te bestellen. Wat raar dat wij dat zelf moeten doen maar goed.  Een geautomatiseerd systeem dat alles afwijst. Na 3 weken de tv (3300 euro) afbesteld. Goed gedaan Samsung. Schaam je. Nu definitief nooit meer Samsung.

0 Likes
15 Antwoorden
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @Micha678, goedemorgen!

Klopt het dat je het over deze promotie hebt? Het is inderdaad de bedoeling dat je je hiervoor registreert. Dit hebben wij gedaan zodat de jouw The Frame tv ook bij een andere winkel (naast onze eigen webshop) kunt kopen. Vervolgens registreer je het product via de promotiepagina en sturen wij het cadeau op.

Waar loop je precies tegenaan met de promotie? Is de reden van afkeuring duidelijk?

Mocht je er met de mail niet uit komen, stuur dan even jouw registratienummer, beginnend met NLD. Dan kijk ik graag even voor je hoe dit zit.

Groet,
Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Micha678
Journeyman
Opties
Ik heb 20 mails en afkeuringen ontvangen op 2 accounts (ik moest nl een nieuw account aanmaken van de klantenservice). Met hetzelfde resultaat. En dan wel een feliciratiemail sturen voor mijn nieuwe tv! Die ik gelukkig heb kunnen annuleren bij hellotv. Want wat heb ik aan een Frame zonder frame. Schandalig proces.
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Staat er in één van die mails een registratienummer vermeld? Daarmee kan ik namelijk voor je checken wat er mis is met de registratie en wat we kunnen doen om je een goedkeuring te geven.

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
Micha678
Journeyman
Opties
Nld12503554pxfw. Maar de klantenservice wilde eerst niet helpen waarom nu wel als het openbaar staat?
0 Likes
Micha678
Journeyman
Opties
Dat dacht ik al. Daarna niets meer.
0 Likes
Harry H
Navigator
Opties

Nu hoop ik toch echt dat er een reactie komt van een moderator. Heel eerlijk kan ik mij de irritatie van Micha wel voorstellen. Het vervelende is namelijk dat hij of zij niet de eerste is die klaagt over 'gedoe' met het verkrijgen van een frame. Het zou mooi zijn als iemand van Samsung dat toch eens goed bekijkt en hoe die procedure verloopt. Iemand zo ff helpen is natuurlijk prima, maar de oorzaak is daarmee niet opgelost.

Groet, Harry

Micha678
Journeyman
Opties
Dank je. En vervolgens hoor je idd niets meer. Net als via chat en app.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Micha678 ,

Ik heb het bij de betreffende afdeling nagevraagd waar het fout gaat en hoe we de registratie goed kunnen laten verlopen. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op.

Met goet,

Ajay 

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Goedemorgen Micha678,

Ik heb antwoord ontvangen van de betreffende afdeling. Jouw registratie is afgewezen, omdat je een deze klant  QE75LS03AAUXXN had geselecteerd als jouw televisie, maar je hebt een QE75LS03BGU. De lijst van de QE75LS03AAUXXN past niet op de QE75LS03BGU. Door een nieuwe registratie in te vullen kan je de aanvraag met de juiste gegevens doen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager