op 18-12-2016 03:15 PM
Goede middag allen,
Misschien kan iemand mij uit de brand helpen, ik heb een TV 60F700, 2x WAM7501 (360 speakers), 1x WAM250 (Hub) en
1x Soundbar HW-F551, ik zou graag de 2xWAM7501 via soundshare met mn TV willen connecten, maar mn TV accepteert maar 1x WAM7501 tegelijkertijd, volgens Samsung klantenservice zou het moeten lukken via een Soundbar met een optische aansluiting naar TV, dus gedaan, maar alsnog geen succes. Heb ondertussen ook een WAM250 (Hub) aangeschaft, maar krijg die ook niet geinstalleerd met de 2 WAM's7501.
Is er iemand die de oplossing weet?
op 21-12-2016 11:35 AM
Hey MHazelhoff,
Hier gaat iets niet helemaal goed, dit kan alleen als je een Multiroom compatible Soundbar aanschaft en inderdaad bekabeld (HDMI of Optisch) verbindt met je TV. Daarna verbind je de Multiroomspeakers draadloos met de Soundbar. Je kan maar 1 WAM tegelijkertijd verbinden met de TV omdat je het doet via Soundshare, oftewel Bluetooth, en met Bluetooth is maar 1 verbinding mogelijk. Mag ik vragen door wie je bent geïnformeerd? Let me know!
--------------------------------------------------
Samsung means tristar. Let it shine on your Christmas tree!🎄
op 21-12-2016 06:22 PM
Davey,
Hmm ik dacht al zoiets, ik heb geen idee hoe de man heette, niet opgeschreven, maar was wel iemand van de klantenservice en heeft dat antwoord waarschijnlijk van een collega van de technische afdeling gehad, want hij moest het ook navragen.
Ondertussen al weer verder op zoek gegaan, en heb nu een Samsung HW-J6500 op het oog, neem aan dat deze wel geschikt is voor mijn "probleem"?
Hoor graag van je.
Mvrgr,
Michael Hazelhoff