Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Multiroom app

(Onderwerp aangemaakt op: 28-12-2016 04:05 PM)
2947 Weergaven
Ricktap
First Poster
Opties

weet iemand of er een multiroom app/ mogenlijkheid voor de standaard desktop pc is?

0 Likes
Spring naar oplossing
14 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Je hebt dus de mappen verplaatst naar de multiroom app op jouw telefoon en daar speel je het vanaf? Daar doel ik mee op het eerst bericht van Tim: "Je kunt via het programma dan mappen verplaatsen naar de Multiroom app op je smartphone/tablet. Vervolgens kun je deze mappen dus afspelen vanaf de smartphone/tablet."

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DD4
Apprentice
Opties

Nee het is de versie voor de Desktop PC. Het gaat nu juist om het afspelen via de PC, zie ook de vorige posts. Dus niks geen tablet of telefoon!!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Tim geeft al aan dat dit alleen werkt mét een smartapparaat, niet direct vanaf de pc. Lees hier hoe het werkt, op pagina 45-46-47 zie je de PC-guide. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
DD4
Apprentice
Opties

Ik word steeds droeviger van de Multroom app en de verbinding met de R5 speaker vai de PC en de support van Samsung!
Was eerst het hele programma verdwenen, nu geeft de handleiding aan dat ik naar link.samsung.com moet gaan om de Samsung link app te installeren.

Laat nu die hele pagina niet meer bestaan!

Ben dus nog steeds geen steek verder.

Is het een optie dat jullie zélf eens proberen een R5 te verbinden via een PC vooraleer jullie tips geven die onnavolgbaar zijn?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Sorry @DD4, we lijken elkaar wel wat tegen te spreken hier. De PC variant heb ik je reeds op gewezen, de install guide die eronder staat biedt weinig bijzonders qua extra instellingen.. Kan je aan de hand van wat screenshots laten zien waar je precies tegenaan loopt in de PC app? Dan kijk ik graag met je mee.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes