op 12-07-2017 01:05 PM
Het gaat om een USB stick die al langere tijd in mijn tv zit en die eerder geen problemen opleverde bij het bekijken van de foto's die erop staan. Ook andere usb sticks kan hij niet meer lezen, vanaf geen enkele van de 3 usb poorten. Je zou zeggen dat het dus niet aan de usb poort ligt, want het zou wel erg toevallig zijn dat ze alle 3 kapot zijn. Ik heb de usb sticks op mijn pc geformatteerd (FAT32 en daarna exFAT), maar dat hielp niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-07-2017 07:05 PM
Hoi Nick,
ik heb de tv-instellingen gereset. Daarna werd mijn usb-stick weer herkend en kon ik de bestanden benaderen. Hartelijk dank voor de goede tip!
op 13-07-2017 03:10 PM
Hi Kornelie, dat is niet USB, dat is US-balen! Heb je het ook met andere devices getest, dan kunnen we even zien of de USB-poorten dit wel herkennen. Zo ja, dan moeten we even verder kijken richting jouw USB.
Een andere optie is de TV resetten via Menu > Ondersteuning >Zelfdiagnose > TV Resetten (of TV opnieuw instellen).
op 13-07-2017 07:05 PM
Hoi Nick,
ik heb de tv-instellingen gereset. Daarna werd mijn usb-stick weer herkend en kon ik de bestanden benaderen. Hartelijk dank voor de goede tip!
op 14-07-2017 08:11 AM
Fijn om te lezen! Ik zal je bedankje doorgeven aan Nick (die is vandaag lekker thuis, haha)!