Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn UE49KS7000 kan usb sticks niet meer lezen.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2017 01:05 PM)
7512 Weergaven
Kornelie
Student
Opties

Het gaat om een USB stick die al langere tijd in mijn tv zit en die eerder geen problemen opleverde bij het bekijken van de foto's die erop staan. Ook andere usb sticks kan hij niet meer lezen, vanaf geen enkele van de 3 usb poorten. Je zou zeggen dat het dus niet aan de usb poort ligt, want het zou wel erg toevallig zijn dat ze alle 3 kapot zijn. Ik heb de usb sticks op mijn pc geformatteerd (FAT32 en daarna exFAT), maar dat hielp niet.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Kornelie
Student
Opties

Hoi Nick,

ik heb de tv-instellingen gereset. Daarna werd mijn usb-stick weer herkend en kon ik de bestanden benaderen. Hartelijk dank voor de goede tip!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Kornelie, dat is niet USB, dat is US-balen! Heb je het ook met andere devices getest, dan kunnen we even zien of de USB-poorten dit wel herkennen. Zo ja, dan moeten we even verder kijken richting jouw USB. 

Een andere optie is de TV resetten via Menu > Ondersteuning >Zelfdiagnose > TV Resetten (of TV opnieuw instellen). 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
Kornelie
Student
Opties

Hoi Nick,

ik heb de tv-instellingen gereset. Daarna werd mijn usb-stick weer herkend en kon ik de bestanden benaderen. Hartelijk dank voor de goede tip!

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Fijn om te lezen! Ik zal je bedankje doorgeven aan Nick (die is vandaag lekker thuis, haha)!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes