op 02-02-2022 12:37 PM
Blijkbaar is er een onderliggende menu voor de ' bron'. Hoe geraak je daarin. Het lukte niet via de beschreven werkwijze op de Samsung website. Mvg L.L.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-02-2022 01:39 PM
Goedemiddag @LL5 ,
Ik neem het even over van @Patrick . Ik heb deze vraag al eerder beantwoord.
Er is geen onderliggend menu voor de Bron. Op welke site heb je die werkwijze gezien?
De set krijg je alleen in beeld bij Bron als die met een HDMI kabel verbonden zou zijn.
Als je hem met scart aansluit op een decoder, dan krijg je alleen de decoder in beeld bij Bron..
op 02-02-2022 12:54 PM
op 02-02-2022 01:23 PM
Patrick, tv type: LED TV UHD UE49MU6470SXXN. Concreet probleem is dat ik de DVD van de Bose AV18 mediacentrum niet meer kan selecteren onder 'bron' . De Bose is via een scart kabel verbonden met de Proximus decorder en deze is verbonden met de tv via een HDMI kabel. Alvast bedankt. Mvg L.L.
op 02-02-2022 01:39 PM
Goedemiddag @LL5 ,
Ik neem het even over van @Patrick . Ik heb deze vraag al eerder beantwoord.
Er is geen onderliggend menu voor de Bron. Op welke site heb je die werkwijze gezien?
De set krijg je alleen in beeld bij Bron als die met een HDMI kabel verbonden zou zijn.
Als je hem met scart aansluit op een decoder, dan krijg je alleen de decoder in beeld bij Bron..
op 02-02-2022 02:21 PM
Dick, ik heb dit ' ergens' gevonden op de/een Samsung website (Google/Samsung tv/geen beeld met DVD heb ik ingegeven denk ik). Er werd daar gesteld dat het kon zijn dat er ' bronnen' niet zichtbaar zijn en dat dit eventueel kon opgelost door in het desbetreffende menu te gaan en dit door op source te drukken (huisje op mijn afstandsbeding) en dan ' enter' te drukken. De configuratie(Bose, decorder/kabels) die ik vermeld heb heeft gewerkt. Ik bedien de tv via de Bose afstandsbediening en ondervind geen moeilijkheden om de tv te bedienen, radio te laten spelen,.... De Samsung afstandsbediening heb ik enkel nodig om van Proximus naar bv You tube te schakelen (huisje drukken/met pijltjes tot het gewenste). Wel raar is dat de tv opspringt als ik met de Bose de tv opzet en dat bij het uitschakelen de Samsung afstandsbediening moet gebruiken. Soit, als bij het selecteren van 'bron' alles zichtbaar is wat er is dan zal het zo niet opgelost geraken. Bedankt. Mvg L.L.
op 02-02-2022 02:27 PM
Hoi @LL5 ,
Bedankt voor je bericht! Als je op het huisje drukt, kom je bij Bron (source).
Verder kun je niet. Dat je 2 AB's moet gebruiken, komt doordat de set niet via HDMI verbonden is.
Fijne dag verder!