op 05-07-2020 10:17 AM
Ik heb nu tweemaal een aanvraag voor de gratis lijst bij een “The Frame” terug gekregen met de melding: Er is geen foto van de uitgeknipte streepjescode van de verpakking, met daarop de modelcode, de EAN-code en het SerieNummer aangeleverd. Ik weet zeker dat ik dat beide keren wel gedaan heb dus ik heb geen idee wat ik nog meer moet aanleveren. Sowieso moet je al belachelijk veel foto's van verpakking, achterkant tv (dat lees je uiteraard pas als de tv al netjes aan de muur hangt), aankoopbon, etc aanleveren om simpelweg te krijgen waar je recht op hebt. Samsung blijkt vervolgens totaal onbereikbaar voor vragen. Whatsapp, messenger, mail... wordt totaal niet op gereageerd. Kortom, hele mooie tv maar verder een boel frustratie.
Registratie nummer van de promotie is 276551.
op 02-01-2021 12:00 PM
op 04-01-2021 10:53 PM
Hey Tessa,
Dank maar dit is niet duidelijk bij aanschaf bij dit soort winkels. Het levert in ieder geval een ontevreden klant op van een product van jullie merk. Ik kan nu bijvoorbeeld ook geen gebruik maken van de 10 jaar in brand garantie, correct? Helaas ben ik de dupe geworden omdat ik de tv dus ook aan heb gehad langer dan 2 of 3 uur om te testen wat maakt dat ik hem niet terug kan sturen. Persoonlijk vindt ik het erg slecht voor een groot merk en zo'n dure TV.
In het verleden heb ik bij een ander Sony product wel gewoon goede service gehad en werd onderkent dat de onduidelijkheid bedrieglijk is voor de klant.
Zou het evt mogelijk wel de inbrand garantie te krijgen? Is het ook mogelijk om nog wel een lijst, maar dan in eigen kleur via de VT Wonen actie, tegen betaling geleverd te kunnen krijgen? Dan heb ik in ieder geval nog iets.
Groet Milo
op 05-01-2021 09:31 AM
Goedemorgen Milo,
Als je zegt dat dit niet duidelijk was bij aankoop, bedoel je dan dat de verkoper hier wel mee adverteert of doel je op iets anders?
Wij hebben een grote hoeveelheid aan dealers door het land zitten, dit zijn dezelfde bedrijven waarmee wij samenwerken en promoties hebben. De verkopers waarbij wij niet de leverancier zijn, doen niet mee met promoties. Wat in praktijk betekent dat je via zo'n partij mogelijk een product aanschaft dat niet bedoelt is voor de Nederlandse markt (grijze import).
Om deel te nemen aan de promotie dien je te voldoen aan alle voorwaarden, hier kunnen geen uitzonderingen in gemaakt worden en is helaas niet mogelijk tegen een betaling.
Je dient hierover contact op te nemen met de verkoper.
op 13-01-2021 02:12 PM
Hallo,
ik zit met het probleem dat op 23-12-2020 de aanvraag van de lijst is goedgekeurd, maar sindsdien heb ik niks meer gehoord.
geen afwijzing of goedkeuring. Wat kan ik nu het beste doen?
Groeten,
Bart
op 14-01-2021 01:28 PM
Hi @bart24,
Vanaf het moment van goedkeuren, kan het tot zes weken duren voordat je de lijst in ontvangst kunt nemen.
Als je voor mij het registratienummer hebt, kijk ik even met je mee 👍
op 14-01-2021 01:40 PM
op 15-01-2021 03:20 PM
@bart24, ik zie dat de streepjescode van de doos niet is uitgeknipt en dat jouw deelname daarom is afgewezen.
Zou je mij via een privebericht alsnog de juiste foto kunnen sturen?
op 15-01-2021 03:49 PM
op 15-01-2021 03:57 PM
Dat doe je zo: https://bit.ly/2FKEZpN
op 15-01-2021 04:01 PM