Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Koppelen One Remote control met Ziggo Next Mini

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 01:55 PM)
10553 Weergaven
Nils10
First Poster
Opties

Van ziggo heb ik een Next mini ontvangen. Echter kan ik mijn samsung one remote niet gebruiken voor de bediening.

Ik heb bij de one remote instellingen al gezocht naar de fabrikant en het modelnummer (Arris - VIP5002W-ZG) 

Is er iemand met een oplossing hiervoor zodat ik mijn one remote kan gebruiken voor de bediening van mijn Ziggo Next Mini

42 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @ruben198344, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van je TV? En is deze up-2-date? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wintertijd
First Poster
Opties

Zelfde probleem, meerder arris types getest, niet 1 die werkt; wordt er aan gewerkt? Ziggo is volop oude ontvangers aan het wisselen, dus zal er meer vraag voor komen

0 Likes
FamilieMussies
First Poster
Opties

.

0 Likes
FamilieMussies
First Poster
Opties

Goedemorgen, wij hebben gisteren ook de next mini geïnstalleerd, en ook wij lopen tegen het zelfde probleem aan. Tevens werkt de afstandsbediening van Ziggo niet op de apps van de tv. Erg vervelend. 

Heb al gekeken voor beide apparaten of er mogelijk updates waren maar dat is helaas niet het geval

Is er reeds een oplossing hiervoor?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FamilieMussies, goedemiddag.

Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikers ervaring 🤓 Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
famdegroot
First Poster
Opties
Zelfde probleem hier zou wel fijn zijn als dat opgelost wordt
Groeten
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@famdegroot

Uiteraard zitten wij ook niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikers ervaring 🤓 Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

francoise52
Student
Opties

goedendag,

Heb vandaag de Neo QLED 4K 43QN93B (2022) binnen gekregen 

en ik heb ook de ziggo next mini.

Ik krijg deze niet gekoppeld, dus ik kan niet door mijn zenders heen bladeren.

Heb geprobeerd contact te krijgen via jullie telefoonnummer voor hulp op afstand, maar krijg niemand aan de lijn.

Via whatsapp is mij 3 uur geleden ook gemeld dat een medewerker het gesprek zal overnemen, wachttijd zou zijn 1 uur .

Hoe kan ik een afspraak maken voor hulp op afstand? 

Of is er een oplossing om de afstandsbediening te koppelen met de ziggo next mini?

Groetjes

Francoise 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @francoise52 , Franchoise,

Hier is eerder een topic over verschenen.

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/koppelen-one-remote-control-met-ziggo-next-mini/m-p/54...

Het is op dit moment niet mogelijk om de AB te koppelen.
Hulp op Afstand heeft eigenlijk geen zin. Je mag het natuurlijk proberen.
Dit is echter de enige manier om het aan te vragen -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

francoise52
Student
Opties

Hoi Dick, bedankt voor je reactie.

Zie dus dat dit probleem al geruime tijd bestaat, maar zoals het ernaar uitziet zal er dus geen oplossing voor komen.

optie die overblijft is om deze tv terug te sturen en een ander merk tv te kopen.