Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht: Promotie TV korting niet toegepast.

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2023 11:44 AM)
799 Weergaven
Prozz
Journeyman
Opties

Beste Samsung,

Op 4 September een TV + Soundbar besteld via een aanbieding in de ING store.

Dat ging via de samsung website, NL230902-77711886 .

Nu zat hier een Soundbar bij, waarmee ik heel blij ben, maar de 150 euro korting die er nog vanaf zou moeten gaan is niet mee gerekend. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice via de chat, dat is nu zo'n 3 maanden geleden. Tot op heden is het "druk" "ik heb een update gevraagd" etc. maar er komt geen actie.

Ik had 2 keuzes destijds, terugsturen en opnieuw bestellen (zonde van iedereen z'n tijd want het werkt gewoon?) of het regelen via de klantenservice. Ik zou toch denken dat het voor Samsung voordeliger was als we het zo konden regelen.

Ik heb een collega dezelfde aanbieding gestuurd omdat hij ook opzoek was naar een TV, deze heeft wel netjes de korting gekregen.

Ik hoor graag voor verdere stappen want ik kom natuurlijk nergens met de klantenservice over de chat.

0 Likes
Spring naar oplossing
37 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Prozz,

Verdere korting op een gratis product is niet mogelijk. Zoals vermeldt bied de afdeling uit coulance 50 Euro en anders mag je ook de order retouneren waarna je het geld terug ontvangt. Ik zie jouw antwoord doorgeven aan de betreffende afdeling. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Prozz
Journeyman
Opties
Hoi Ajay,

Ik heb meerdere gesprekken gehad via WhatsApp. Paar keer gebeld, aangegeven dat het niet klopt maar dat ik, in voordeel van Samsung toch die korting wilde. In plaats van het product retour en hetzelfde product te bestellen met korting.
Dat zou geregeld worden, dan ben ik maanden verder met wachten en wachten op een afdeling. En dan zeg je me nu dat er uit coulance maar 50 euro gegeven kan worden..

Je moet begrijpen dat dat natuurlijk niet helemaal klopt. Doordat ik nu niet heb gekozen om een product dubbel te bestellen maar het netjes proberen op te lossen met de klantenservice, ik mijzelf in de vingers snijd vind ik raar.

Je geeft aan verdere korting op een gratis product kan niet, alleen dat is letterlijk wat er gegeven is en in de stukken die ik heb aangeleverd staat het er ook.

Zou je deze case verder kunnen escaleren naar iemand die er wel wat mee kan als jou mogelijkheden hier ophouden?

Alvast vriendelijk bedankt.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie, 

Ik heb jouw reactie intern doorgestuurd, ik hou je op de hoogte voor de opvolging. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Prozz
Journeyman
Opties

Hoi Ajay,

Enige update over mijn escalatie?

Met vriendelijke groet,

Paul

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Prozz,

Ik heb een ticket aangemaakt voor onze escalatieafdeling. Ze nemen binnen een aantal dagen contact met jou op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Prozz
Journeyman
Opties

Hey Ajay,

Heel erg bedankt, jij ook bedankt voor jouw geduld.

Met vriendelijke groet,

Paul

Oplossing
PaulRo
Student
Opties

Hoi Ajay-A,

Deze case kan dicht. Met de klachtenafdeling gesproken en netjes de overige 150 euro terug gekregen.

Jammer dat het maanden heeft gekost. 

Maar bedankt allemaal voor jullie geduld!

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen @PaulRo,

Ik wens je nog veel kijk en luister plezier!

Met groet,

Ajay

Community Manager