Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht indienen.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2024 04:58 PM)
116 Weergaven
Eternal01
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung TV besteld met een voordeelcode(Vouchercode) van KPN en deze TV was teruggestuurd vanwege mislukt bezorging(ik was thuis maar was gebeld en de bezorger dacht waarschijnlijk dat ik niet thuis was omdat de telefoon lag in de andere kamer) en ik heb een terugbetaling gekregen van €0,01cent zoals besteld. Verder was ik verteld dat de code weer opnieuw geactiveerd zou worden. Ik heb lang genoeg gewachten maar de voordeelcode is niet opnieuw geactiveerd. Ik heb daarna misschien 5-6 keer gebeld. Samsung zegt KPN moet die activeren en KPN zegt Samsung moet die activeren. Terwijl als je de voordeelcode al hebt geaccepteerd en de TV verzonden lijkt mij logisch dat jij die dan activeert. Gisteren ik heb weer gebeld en zou een nieuwe voordeelcode krijgen van Samsung. Deze heb ik niet ontvangen. Vandaag erachtergekomen dat deze naar een andere e-mail adres was verstuurd terwijl ik had met mijn e-mailadres die TV besteld.??? Vandaag weer gebeld en ik krijg op het juiste e-mail adres een toegangscode naar de shop in plaats van een voordeelcode. Deze shop is gewoon producten met ongever €10 korting terwijl mijn voordeelcode was volledig vergoeding voor de TV. En dat allemaal terwijl ik heb alles duidelijk uitgelegd aan de lijn en tientallen keren daarvoor gebeld. Ik ben hier klaar mee. Nu zie ik op het webpagina van Samsung dat die TV is niet meer op voorraad en die voordeelcode heeft een vervaldatum. Ik heb niks aan deze toegangscode. Ik wil mijn TV thuis hebben. Ik word van kastje naar de muur gestuurd en voor de gek gehouden. Wat als ik uiteindelijk niks heb en die voordeelcode is niet meer geldig? Ik had die al besteld en die is teruggestuurd dus waarom is die nu niet meer in voorraad ik had meteen toen gebeld naar Samsung en ze hebben mij gegarandeerd. Die vouchercode die ik als eerst heb gebruikt bij het bestellen is ook weer nog steeds niet geactiveerd. Nu krijg ik een stomme toegangscode en niet een vouchercode of voordeelcode. Ik wil mijn TV thuis hebben wat kan ik doen want ik heb geen zin meer in die klantenservice. Ik krijg geen antwoord op whatsapp en net gebeld en wordt gewoon opgehangen.
0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Eternal01,

Bedankt voor jouw bericht en het delen van jouw ervaring. Ik hoop je te helpen om dit op te lossen. Heb je toevallig een referentie-/ticketnummer van ons ontvangen? Zo ja, kan je het met mij delen? Zo nee, kan je mij via een privébericht voorzien van jouw e-mailadres en volledige naam? Ik maak dan een ticket aan voor onze interne afdeling.

Met groet, 

Ajay

Eternal01
Apprentice
Opties
Hoi Ajay-A, bedankt voor je reactie. Ticket is al aangemaakt (SPEC - 108565) U kunt het volgen als u wilt. Ik wacht op antwoord van Nikky. Wanneer het opgelost is zal ik deze vervelend topic ook uit het community verwijderen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw gegevens Eternal01,

Ik lees dat mijn collega jouw issue doorgestuurd heeft naar onze hoofdkantoor zodat ze kunnen regelen dat jij de bestelling overnieuw kan doen. Ze wacht momenteel nog op een terugkoppeling. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hebt gehoord en/of ontvangen.

Met groet,

Ajay

Eternal01
Apprentice
Opties
Zal ik doen🙏
0 Likes