31-08-2021 09:41 AM - bewerkt 31-08-2021 07:28 PM
Mijn televisie met Modelcode UE32H5000 staat al een paar weken op "gecodeerd signaal" behalve voor de Nederlandse zenders 1,2en 3 en de Ziggo kanalen. Nu heb ik een nieuwe smartcard gehuurd van Ziggo en wilde de kanalen opnieuw instellen, omdat de nieuwe kaart het probleem niet oploste. (waarschijnlijk voor niets besteld, maar goed.) Helaas staan ALLE kanalen nu op zwart en krijg ik ze niet meer ingesteld. De tv staat al sinds jaar en dag op dezelfde plaats; ik heb niet aan de kabel gemorreld en er is geen storing van Ziggo's kant. Wie kan mij helpen?
op 31-08-2021 09:53 AM
Goedemorgen @SylviaLahey ,
Het gebruik van hoofdletters is schreeuwen. Het zou fijn zijn om dit even te corrigeren.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Bij Schermmenu→Ondersteuning→Contact met Samsung. Heb je dit al geprobeerd?:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/gecodeerd-signaal-oplossen#/
op 31-08-2021 06:03 PM
Sorry Dick, weet niet hoe ik de titel moet veranderen. Heb het niet eens opgemerkt.
De volledige modelcode = UE32H5000AWXXN
De softwareversie die ik op het scherm zie = T-NT14LDEUC-1024.0
En bij Ziggo konden ze mij ook niet echt helpen.
groetjes
Sylvia
op 31-08-2021 06:13 PM
Hey @SylviaLahey , Silvia,
Bedankt voor de info! Maak niet uit. Soms doen mensen het uit frustratie.
Je zou het kunnen wijzigen bij Opties (bewerken). Heb je de link die ik je stuurde nog bekeken? Kijk je overigens met een CI+ module of met een Mediabox?
op 31-08-2021 07:33 PM
Avond Dick,
Had gisteren al op de Ziggo site gekeken en die oplossing al geprobeerd. Helaas geen success – nog steeds alles zwart. En ik kijk met een CI+ module. Zoals gezegd, heb een nieuwe aangevraagd, maar vraag me nu af of dat wel zo slim is geweest.
op 31-08-2021 07:41 PM
Hoi @SylviaLahey , Sylvia,
Jammer dat het zo niet op te lossen is. Je zou de tv nog kunnen resetten.
Bij Schermmenu→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Er kan eventueel remote naar gekeken worden -> Hulp op Afstand
Ik denk niet dat het aan de module zelf ligt..
op 03-09-2021 10:15 AM