Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan de Art Store-promotie niet inwisselen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2024 03:26 PM)
77 Weergaven
Diana02
First Poster
Opties
Hallo!

Wij hebben in mei 2024 een Frame TV gekocht van Coolblue, waarbij een gratis abonnement op de Art Store en het frame zat. 
Ik probeer al een aantal maanden het abonnement te verzilveren, maar heb geen geluk gehad.
Ik heb geprobeerd de tv in mijn producten te registreren, maar hij herkent het model niet dat ik heb overgenomen uit de informatie op de achterkant van de tv.
Ik heb de helpdesk van Samsung meerdere keren gebeld en niemand biedt hulp. Ik heb gezien dat veel mensen hetzelfde probleem hadden en een van de antwoorden van iemand bij Samsung was het volgen van de gids in deze link (pages.samsung.com/ca/promotions/English/TheFrame_Instructions.pdf), wat niet werkte voor mij. Het is erg frustrerend omdat het eeuwen heeft geduurd voordat we de promotie konden verzilveren voor de kader die we deze week eindelijk ontvingen, maar de promo voor de kunstwinkel nog steeds niet konden gebruiken.
Waarom dit aanbieden en het zo moeilijk maken voor mensen om er toegang toe te krijgen? Misschien bied je het helemaal niet aan!
0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Diana02,

Bedankt voor jouw bericht. Welk model heb je en wat staat er letterlijk in de melding wat je dan krijgt? Ik probeer je dan verder te helpen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager