op 04-11-2017 07:28 PM
Hi,
Ik heb sinds 2015 de JS9000 serie curved gebruikt, maar sinds 2 dagen geleden functioneert hij niet meer. Hij begon soms van zichzelf opnieuw to rebooten tijdens het TV kijken. Dit gebeurde steeds vaker, namelijk binnen 2 minuten. Nu zit hij vast in een reboot loop. Ik heb geprobeerd alle kabels te ontkoppelen en enkele dagen de stekkers eruit te halen. Nu start hij echter niet meer op. Je hoort wel dat het probeerd op te starten, maar verder blijf ik een zwarte scherm krijgen. Hoe kan ik de One connect box fixen? Of wat kan ik doen om het te laten fixen?
op 06-11-2017 02:35 PM
op 06-11-2017 03:17 PM
Hoi Joeri,
Het is een vermoeden dat het aan de OCB ligt, maar zeker weten durf ik niet te zeggen.
Ik heb inderdaad geprobeerd om de TV op te starten zonder de OCB. Ik krijg dan een plaatje dat ik de OCB moet aansluiten.
Wanneer ik heb dan vervolgens weer uit probeer te doen, dan flikkert het scherm wel 1x terug naar dat plaatje, maar als ik nog een keer de tv uit probeer te doen, dan gaat het ook echt uit. Als ik heb dan weer aan doen, dan krijg ik hetzelfde plaatje. Wanneer ik de OCB aansluit, dan krijg ik voortdurend een zwart scherm. Zelfs Samsung logo zie ik niet terug. Ik hoor wel geluid komen vanuit OCB, alsof het aan het opstarten is, maar verder komt hij niet.
Ryan
op 06-11-2017 03:54 PM
Dat klinkt als een zeer uitgebreide test, beter had ik het je niet kunnen vragen. Op deze manier lijkt het me inderdaad heel aannemelijk dat de fout in de OCB zit. Daarom zou ik je aan willen raden de OCB ter reparatie aan te bieden bij je winkel of rechtstreeks bij onze service centra via www.selectro.nl om het op die manier door een monteur onderzocht te krijgen.