Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Input Lag UE75CU7190

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2024 10:09 AM)
245 Weergaven
Members_OXuCFHQ
Apprentice
Opties

Goeiedag,

Ik heb ik veel last van input lag tijdens het gamen en heb geen idee hoe dit komt.

Heb deze tv (UE75CU7190) sinds April en had de eerste paar weken nergens last van.. daarna kreeg ik steeds meer last van Input lag..

Ik dacht eerst dat het lag aan mijn internet of hdmi kabel maar die zijn nu up to date nieuwste van de nieuwste kabels ook maar heb er nogsteeds last van..

Ik heb ook al verschillende dingen geprobeerd.. alle instellingen in de tv en playstation 5 heb apps die niet werden gebruikt verwijderd heb ook meerdere malen cache geleegd en zelf diagnose uitgevoerd..

Soms helpt het een beetje maar na 10-20min is het weer terug.. ik heb ook een hard reset gedaan maar ook dan komt het na max 30min terug

GAME MODE werkt ook niet 

Ik hoor graag van iemand 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_OXuCFHQ
Apprentice
Opties

Na testen van een aantal uurtjes blijkt alles weer normaal mocht het weer veranderen dan laat ik dat weten maar voor nu is alles goed

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_OXuCFHQ

Bedankt voor jouw bericht. Zijn beide toestellen ook up-to-date en ervaar je dit e.v. met andere consoles en zowel wanneer jouw PS5 met 120 HZ als 60 HZ is ingesteld?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_OXuCFHQ
Apprentice
Opties

Hallo @Ajay-A 

Alles is up-to-date heb geen andere console geprobeerd en heb elke mogelijke instelling op zowel tv als playstation geprobeerd..

Gister was ik echter aan het gamen voor een goede 1.5 uur en had ik geen problemen waarom het nu wel normaal deed geen idee..

Ik had gister ook een afspraak op afstand (na het gamen) en toen heeft een medewerker een full reset gedaan en mogelijk meer geen idee wat maar heb het na de afspraak niet uit kunnen testen.

0 Likes
Oplossing
Members_OXuCFHQ
Apprentice
Opties

Na testen van een aantal uurtjes blijkt alles weer normaal mocht het weer veranderen dan laat ik dat weten maar voor nu is alles goed

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen @Members_OXuCFHQ,

Wellicht was 1 van de 2 toestellen iets op de achtergrond aan het bijwerken of downloaden. Ik wens je nog veel gameplezier!

Met groet,

Ajay 

Community Manager