Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ingebouwde chromecast

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2023 04:48 PM)
13899 Weergaven
Rijnt
First Poster
Opties

Ik wil graag weten of er een chromecast zit ingebouwd in de Samsung tv, type UE43NU7470

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Rijnt ,

Deze tv heeft geen ingebouwde Chromecast. Die zul je zelf moeten aanschaffen.
Eigenlijk heeft geen enkele Samsung tv een ingebouwde Chromecast.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Rijnt ,

Deze tv heeft geen ingebouwde Chromecast. Die zul je zelf moeten aanschaffen.
Eigenlijk heeft geen enkele Samsung tv een ingebouwde Chromecast.

signatureee
Groet, Dick

Limbo2121
Voyager
Opties
Goedemorgen, ik haak even aan. Ik heb een Samsung the Frame, QE55LS03TASXXN. Ik kan het beeld van mijn S21 niet casten naar dit toestel. Waarom lukt dat niet, zelfde wifi-kanaal etc.?? Volgende week kopen we 2 nieuwe televisies voor ons huis in Spanje, als we een Samsung tv kopen moet ik wel mijn S21 kunnen casten, waarop moeten we dan letten? In hotels lukt het casten bij de ene Samsung tv wel en bij de andere weer niet...
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Limbo2121 ,

Als je wilt casten heb je een losse Chromecast nodig. Een andere manier is met SmartThings:

https://www.samsung.com/nl/explore/entertainment/how-to-use-screenmirroring/#:~:text=In%20je%20Smart....

Houd er rekening mee dat je met een in Nederland gekochte tv's (XXN) geen Nederlandse apps hebt.
Ondanks dat het Benelux modellen zijn, zit je op een Spaans netwerk.
Bij een in Spanje gekochte tv heb je hetzelfde probleem. De Model Code (XXC= Spaans model) is dan bepalend.
App aanbieders kunnen namelijk op verschillende manieren een app aanbieden. Op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat, en op Model Code.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Limbo2121
Voyager
Opties
Dank Dick. Waarom kan ik bij de ene Samsung tv mijn telefoon wel casten en bij de andere niet?
0 Likes
Limbo2121
Voyager
Opties
Aanvullend, ik heb gelezen dat als je een Samsing tv koopt die je wilt gebruiken in in dit geval Spanje, je via jullie klantenservice moet vragen het systeem op Nederland te zetten waarna je alle Nederlandse apps kunt downloaden. Dat klopt? Bedankt!
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Limbo2121 ,

Waarom het op de ene Samsung wel lukt en op de ander niet, kan ik niet beoordelen.
Ik de situatie niet. Bij een Spaanse tv de landcode op NL zetten zal ws. niet werken.
Daarmee verander je niet de Model Code (ook bepalend) en je zit op een Spaans netwerk.
Met een Benelux model zit je ook op een Spaans netwerk.
Met een Benelux model via VPN zou het wel mogelijk zijn. En op beide modellen met een Chromecast.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Limbo2121
Voyager
Opties
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Limbo2121 ,

Daarom schreef ik ook waarschijnlijk 😉. Dan zou ik de gok nemen.

signatureee
Groet, Dick