Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoofdtelefoon aansluiten op Samsung EU49NU7170

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2018 10:49 AM)
717 Weergaven
Juleke
Student
Opties

Hoewel de Samsung EU49NU7170 geen standaard (jack) hoofdtelefoonaansluiting heeft, vraag ik me af of er een alternatief is om alsnog een hoofdtelefoon aan te sluiten op de Samsung NU7170 modellen?

0 Likes
4 Antwoorden
Lassy
Helping Hand
Opties

Met een bluetooth hoofdtelefoon werkt het prima. Die zijn ook niet meer zo duur tegenwoordig.

Juleke
Student
Opties

@Lassy  schreef:

Met een bluetooth hoofdtelefoon werkt het prima. Die zijn ook niet meer zo duur tegenwoordig.

Klopt, als dit beschikbaar is 😞 De specs op samsung.com geven aan dat bluetooth not applicable is.

Er is overigens wel een jack voor A/V out aan de achterzijde beschikbaar, maar ben er nog niet achter waarvoor ik deze zou kunnen inzetten? Het bijgeleverde verloopstukje (jack naar tulp geel/rood/wit) icm koppelstukjes naar een jack female werkt iig niet. Direct aansluiten van een hoofdtelefoon jack-plug op de A/V jack-poort vd NU7170 werkt overigens ook niet.

Bij deze 2 pogingen heb ik in de instellingen overigens getoggled met de audio output van tv speakers naar externe audio.

1) Zouden de bluetooth spec op Samsung.com niet kloppen en kan ik toch een bluetooth hoofdtelefoon gebruiken

2) Is er alsnog een mogelijkheid om een hoofdtelefoon op de NU7170 aa te sluiten?

3) Moet ik een hoofdtelefoon uit/van m'n hoofd zetten?

0 Likes
Lassy
Helping Hand
Opties

De UE49NU7170 lijkt volgens de specs inderdaad geen mogelijkheid te bezitten om er een hoofdtelefoon op aan te sluiten. Dat had ik niet verwacht eerlijk gezegd.

In de e-manual wordt echter wel weer gesproken over bluetooth...

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Beste @Juleke, of de specificaties kloppen op de site zal ik voor de zekerheid nog navragen, maar dat er over Bluetooth gesproken wordt in de handleiding van een TV die hier niet over beschikt is niet zo gek. Deze handleiding is namelijk voor de gehele serie en niet alle modellen hebben Bluetooth. Dit wordt ook aangegeven in de grijze lettertjes. 

bluetooth.PNG

Maar kan je deze optie vinden in je TV menu? Zo niet, lijken de specificaties toch te kloppen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes