Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid hapert e Arc Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2023 06:24 AM)
1622 Weergaven
SvdH
Apprentice
Opties
Ik heb een Samsung frame 43 en die is verbonden met een sonos beam via hdmi e arc. Geluid hapert af en toe. Enige oplossing is kabel uit sonos halen en opnieuw verbinden. Soms dagelijks, soms tijdje niet. Wie nog dit probleem? Modelcode QE43LS03TASXXN 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SvdH, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om de TV te resetten? Je zal de TV wel eerst op Live TV moeten zetten als bron zijnde om deze optie beschikbaar te krijgen. En hoe is de verbinding met een nieuwe HDMI kabel?Wij hebben ook de mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @SvdH ,

Ervaar je dit bij alle bronnen? Tv kijken, apps? Waarmee kijk je tv? Decoder? CI+ module?
Heb je al met een andere HDMI kabel getest?

signatureee
Groet, Dick

SvdH
Apprentice
Opties
Ik kijk alleen maar via google chrome en app Netflix. Bij beide idd. Andere kabel al geprobeerd en zelfde probleem. Bij geluid over tv speakers zelf geen probleem.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @SvdH ,

Zou je bij Instellingen→Geluid→Geluidmodus→Digitaal formaat voor geluidsuitvoer PCM willen selecteren?

signatureee
Groet, Dick

SvdH
Apprentice
Opties
Ok ga ik vanavond proberen. Gisteren eerst via googlechrome iets gekeken. Nadien naar Netflix app op tv geschakeld en toen haperde geluid plotseling weer
MartijnK
MegaStar
Opties

Is zowel de TV als je soundbar verder up-2-date? Heb je de TV al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Groeten,

Martijn

SvdH
Apprentice
Opties
Sinds de PCM omschakeling heeft de sonos even goed gewerkt in combinatie met tv
0 Likes
SvdH
Apprentice
Opties
Nu wil hij niets meer, ik heb alleen nog geluid via luidsprekers tv. Geluid of tv resetten staat niet actief en is dus geen optie om te kiezen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @SvdH, goedemiddag.

Vanuit welke bron benader je de opties om het geluid of de TV te resetten? Wanneer je dit dit vanuit de bron: Live TV, zal dit wel mogelijk moeten zijn.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

SvdH
Apprentice
Opties
Ja met apps op tv zoals netflix en ook alles via chromecast. Andere hdmi ga ik proberen
0 Likes