op 26-12-2017 05:54 PM
Ik beschik over een samgsung TV UE55KU6400
wanneer ik probeer een fastscan te doen van tv vlaanderen krijg ik steeds de melding sateliette niet gevonden ,ik ben zeker dat al mijn instellingen juist zijn want wanneer ik de sat ASTRA 1 ASTRA 2 ASTRA 3 en de HOTBIRD inscan via de optie sateliet dan scan hij alle kanalen juist in en je kan ze ook bekijken , dus ik denk dat de software in de tv niet optimaal is wanneer ik een update van mijn tv wil doe heb ik de laatse update Iemand een oplossing ?
Alvast bedankt;
op 28-12-2017 11:35 AM
Goeiemorgen @vanlaeken, welkom op de Samsung Community satelliet moet ik echter altijd even extra voor achter m'n oren krabben, als eerste wilde ik graag zeker weten of je satelliet signaal direct via de kabel je TV in gaat, of dat je daar een apart kastje voor hebt wat via HDMI staat aangesloten.
op 28-12-2017 12:15 PM
de kabel is rechtstreeks met de tv verbonden ,de discqe zijn juist ingesteld 1/4 voor 19g 2/4 voor23 Gr voor28 Gr 3/4
enze worden ook juist gestuurd want ze beschikken over een led die het gestuurd kanaal weer geeft , wil ook nog even herhalen wanneer ik de satellieten apart inscan het wel lukt en ze ook kan bekijken maar dat is niet mijn bedoeling want de kanalen zitten dan niet gesorteerd dus de fastscan van tv Vlaanderen werkt niet
nb: ik beschik ook over een vu ontvanger die via een HDMI word aan gesloten daar zijn geen problemen mee
op 28-12-2017 12:42 PM
Dan doet de ontvanger z'n werk in ieder geval goed, nu de instellingen op de TV zelf nog. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik van het instellen van een satelliet echt geen kaas heb gegeten, heb je nog iets aan dit artikel? http://www.totaaltv.nl/nieuws/canaldigitaal-fastscan-ook-op-astra3/
op 02-01-2018 01:10 PM
op 02-01-2018 02:24 PM
Van mijne kan ook de beste wensen en een goede gezondheid voor het nieuwe jaar
nu wat de fastscan van tv Vlaanderen betreft lukt het nog steeds niet hebben in tussen een gelijk soort tv toestel van samgsung maar wel een andere type aan de installatie gekoppeld en dit toestel doet het wel en aangezien het toestel maar 3 maanden oud is komen ze het terug ophalen voor nazicht en herstellin
gr
op 02-01-2018 02:27 PM