Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fotos

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2017 02:26 PM)
1198 Weergaven
loukaenkees
First Poster
Opties

Tv is aangesloten via netwerk met centrale schijf waar op o.a. fotos staan. Hoe kan ik de volgorde van een Diavoorstelling zo krijgen dat deze de NAAMvolgorde volgt.

M.vr. gr.

Kees.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @loukaenkees,

ik heb het een en ander nagevraagd maar met een NAS, zoals in jouw opstelling kun je geen andere selectie maken van de volgorde.

Als je gebruikt maakt van een USB-stick of een harde schijf zou het wel mogelijk moeten zijn.

Kun je dit eens proberen?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @loukaenkees,

welkom op de Community!

Hoe wordt hij momenteel afgespeeld, op basis van data en tijd? Als je de folder simpelweg zo indeelt dat hij van a-z loopt, zou het in theorie moeten werken.

rsz-846676
0 Likes
loukaenkees
First Poster
Opties

Helaas niet het gewenste resultaat. Ik heb de foto's een alleen numerieke naam gegeven. De afspeel volgorde blijft ongecontroleerd en door elkaar. Wat nu?

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Kun je de modelcode van jouw TV doorgeven? Dan ga ik even kijken.

0 Likes
loukaenkees
First Poster
Opties

Het type tv is UE49K UHD 6500.  De foto's staan op een schijf die is aangesloten bij de router zodat deze vanaf veschillende locaties kan worden gelezen. De foto' s hebben allen een alleen numerieke naam. De numerieke volgorde is voor mij de gewenste afspeelvolgorde. Bij het afspleen worden de fotoś nu in een willekeurige (onberedeneerbare) volgorde getoond. Hoe kan ik dit veranderen? ik hoor graag van U.

Met vriendelijke groet,

Kees.

0 Likes
JohnAng
Voyager
Opties

Hallo, volgens mij kan je op de tv in het scherm diavoorstelling rechtsboven kiezen in welke volgorde je foto's wilt weergeven (data, naam, op- of aflopend e.d.).

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @loukaenkees,

ik heb het een en ander nagevraagd maar met een NAS, zoals in jouw opstelling kun je geen andere selectie maken van de volgorde.

Als je gebruikt maakt van een USB-stick of een harde schijf zou het wel mogelijk moeten zijn.

Kun je dit eens proberen?

rsz-846676
0 Likes
loukaenkees
First Poster
Opties

Inderdaad. Wanneer ik gebuik maak van een USB stick dan is de foto-speler anders en dan kan de volgorde gekozen worden. OK. Jammer dat Samsung dit , voor mij, euvel niet bekend maakt in de zogenaamde specificaties. Wat heeft het voor zin dat deze TV in een netwerk kan functioneren als deze simpele functie niet werkt. Wanneer ik dit voor aankoop van het toestel had geweten dan had ik zeker een een andere keuze gemaakt. Heel jammer. De netwerkfunctie is voor mij waardeloos.

0 Likes