Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Firmware update:

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2017 10:37 AM)
1171 Weergaven
sm167
First Poster
Opties

Ik zie dat de firmware 1180.5 online staat ,kan er meer info over vermeld worden

Type TV :UE65KS7000

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De tv zoekt op vaste tijden naar updates. Omdat hij pas gisteren is uitgerold kan het zijn dat hij in de tussentijd deze check nog niet heeft uitgevoerd. Als het goed is krijg je dan een dezer dagen vanzelf een melding dat er een update klaarstaat.

Je kunt ook via het tv menu handmatig naar updates zoeken (Ondersteuning --> Updates).

Als laatste kun je hem ook nog via een USB stick installeren, maar dat kan als gedoe ervaren worden dus daar zou ik even mee wachten :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi,

Dat is de meest recente versie, gisteren uitgerold. Een update kan onder andere verbeterde stabiliteit, ondersteuning en beveiliging omvatten. Meestal als er geen changelog staat vermeld, is het een update voor verbeteringen onder de motorkap :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
sm167
First Poster
Opties

Dank je,maar er staat nu 1169 en geef niet automatisch aan dat er werkelijk een update voorhandig is het wel de juiste optie deze handmatig te updaten of toch maar even wachten ,ik toch niet meer terug naar 1169 ?

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

De tv zoekt op vaste tijden naar updates. Omdat hij pas gisteren is uitgerold kan het zijn dat hij in de tussentijd deze check nog niet heeft uitgevoerd. Als het goed is krijg je dan een dezer dagen vanzelf een melding dat er een update klaarstaat.

Je kunt ook via het tv menu handmatig naar updates zoeken (Ondersteuning --> Updates).

Als laatste kun je hem ook nog via een USB stick installeren, maar dat kan als gedoe ervaren worden dus daar zou ik even mee wachten :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
RobindeRobot
Explorer
Opties
Hallo,

1169 heeft een hoop verpest van wat 1165 goed deed. Als je nu 1169 hebt ga je dus verbetering in je beeld zien bij 1180.
Robin de Robot
65KS9500
0 Likes