Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Effect lampje tv (ue55ks8000) defect

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2017 08:22 AM)
349 Weergaven
ilankroon
Navigator
Opties

Beste leden,

Sinds vanmorgen ben ik erachter gekomen dat mijn effectlampje op mijn tv het niet meer doet,

In menu en het in en uitschakelen heeft geen zin.

TV heb ik gere-installeerd (fabrieksinstellingen) en stroom eruit en erin.. Is lampje stuk?

Capture.PNG

Tags (2)
0 Likes
5 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee Ilan, welkom op de Community! Voor de zekerheid, is dit waar je de instellingen opnieuw aan hebt gezet? Menu > Systeem > Expertinstellingen > Lichteffect.

Zo ja, ben ik bang dat ik niks anders in m'n trukendoos heb dan te checken of de TV helemaal up-to-date is. Om dit zeker te weten ben ik heel benieuwd wat je hier bij "Software Versie" hebt staan:

Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
ilankroon
Navigator
Opties

Hoi Joeri,

Bedankt voor je antwoord!

Ja heb het via expert instellingen gedaan;

SW versie is 1203

Overigens heb ik al telefinisch contact gehad en ze komen een onderdeel vervangen

Ilan

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh super, dan is de oplossing onderweg :smiling-face: toch moet ik zeggen dat ik je vraag wel grappig vind, bedoel ik niks mee uiteraard. Maar alle vragen die ik tot nu toe over dat lampje gehad heb gingen over hoe men hem uit kon zetten. Fijn om te horen dat er ook mensen zijn die ons logo wel graag zien :winking-face:

0 Likes
ilankroon
Navigator
Opties

Ik heb m altijd aan :).

Maar ook als ik hem alleen uit heb gezet wil ik wel een compleet werkend apperaat :smiling-face:

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Maar natuurlijk, en werken zal 'ie!

0 Likes