Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

De Oplossing voor koppeling ARRIS DCX960 en smart tv

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2020 11:11 AM)
2505 Weergaven
danielwbe
Explorer
Opties
U gaat naar het menu bron dan gaat u naar universele afstandsbediening. dan klikt men op nieuw apparaat! Uw kiest kabel en satelliet ontvanger en dan kan uw kiezen voor rechtstreeks op tv en dan vult u uw postcode in. Dan kunt u gaan naar: zoeken naar uw service provider en daar toets u UPC en kan je kiezen tussen UPC, UPC CABLECOM of UPC DIRECT ze werken alle 3 . Dan kiest u uw aansluiting en u volgt de stappen en de arris dcx960 werkt 
8 Antwoorden
K30SX87
Journeyman
Opties

Werkt niet

danielwbe
Explorer
Opties
Dan ben je de eerste!
Neem UPC of UPC CABLECOM
0 Likes
K30SX87
Journeyman
Opties

Ik heb ze beide geprobeerd ben al heel weekend bezig

0 Likes
danielwbe
Explorer
Opties
U gaat naar het menu bron dan gaat u naar universele afstandsbediening. dan klikt men op nieuw apparaat! Uw kiest kabel en satelliet ontvanger en dan kan uw kiezen voor rechtstreeks op tv. Dan kunt u gaan naar: zoeken naar uw service provider en daar toets u UPC cablecom. Dan kiest u uw aansluiting HDMI 1 OF 2 OF 3. Dan moet je de kanaal omhoog en omlaag drukken zoals het word gevraagd lukt dat bij UPC dan ga je verder en klaar zo niet opnieuw en ga je naar UPC CABLECOM enz. en de arris dcx960 werkt
0 Likes
K30SX87
Journeyman
Opties

Rechtstreeks maar ik hoef ook geen postcode in te vullen,  samsung 65q95t English menu.. maar dat is het enige verschil

0 Likes
danielwbe
Explorer
Opties
Postcode is uit het menu genomen van samsung zelf
0 Likes
K30SX87
Journeyman
Opties

Dat verschilt dus ik zal hem terug naar Nederlands zetten..

0 Likes
K30SX87
Journeyman
Opties

Moet de box in beeld staan of mag hij in een gesloten kastje? En ik zit officieel niet in upc gebied

0 Likes