Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

cashback TV

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2025 03:28 PM)
223 Weergaven
wefke
Apprentice
Opties

Ik heb op 30 januari 2025 een nieuwe tv Samsung 48 inch QE48S93DAEXXN gekocht met cashback van 100 euro. Als ik de cashback wil aanvragen, vraagt men op een bepaald ogenblik om foto's van het serienummer en het aankoopbewijs enz. up te loaden. Wat ik ook probeer, dat lukt niet. Graag had ik vernomen hoe ik dat in orde kunnen brengen. Beste dank vooraf voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten. Ria Achten

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
wefke
Apprentice
Opties
Bedankt, heb het ondertussen gevonden en verzonden. Simpel is/was het niet tot je weet dat je op een dun grijs streepje moet drukken dat dan blauw wordt en dan nog eens drukken en dan heb je de camera......alvast bedankt voor de hulp. Mvg.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @wefke , Ria,

Probeer je vanaf je tel. te registreren? Zo ja, probeer het vanaf een pc/laptop.
Doe je dat al, probeer dan met een andere browser.

signatureee
Groet, Dick

wefke
Apprentice
Opties
Beste, moet ik dan eerst een laptop kopen om mijn cashback te kunnen verkrijgen? Moet dat nu echt zo moeilijk gaan. Hen een Samsung smartphone 55A, recente smartphone. Ik koop een Samsung TV en toch geraak ik van geen kanten aan mijn 100 euro cashback en dit alles op mijn bejaarde leeftijd. Ik geraak tot aan stap 4, aan de foto's doorsturen stopt het. Onbegrijpelijk voor mij.....heel erg spijtig dat ik zo niet aan mijn cashback geraak van een toch niet zo goedkope televisie. Erg jammer Samsung en stof tot nadenken......mvg.
0 Likes
diams
Navigator
Opties
Je neemt foto's van de nummers en foto van je kassaticket met je gsm ,en je vraagt ook de cashback met je gsm ,als je aan de gedeelte van foto kom normaal kan je kiezen ( foto of bestand uploaden ) als je daarop klikt kom je op uw foto galerij en kies je de foto's die je genomen heb .
0 Likes
Oplossing
wefke
Apprentice
Opties
Bedankt, heb het ondertussen gevonden en verzonden. Simpel is/was het niet tot je weet dat je op een dun grijs streepje moet drukken dat dan blauw wordt en dan nog eens drukken en dan heb je de camera......alvast bedankt voor de hulp. Mvg.