op 04-12-2023 12:59 PM
Ik heb een Sony koptelefoon (WH-CH720N). Bluetooth koppeling tussen Samsung tv (QE43Q65TASXXN) met deze koptelefoon heeft gewerkt maar ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat.
De koptelefoon wordt wel herkend maar er wordt geen verbinding gemaakt.
Overigens lukt de BT verbinding wel met oortjes die ik nog had liggen.
Het servicecenter van Samsung kon me niet meer vertellen dan dat sommige apparaten niet compatibel zijn. Zelfs als het ooit wel heeft gewerkt.
Heb de tv al een keer gereset, dat heeft niet geholpen.
Wat kan ik hieraan doen , zijn er nog andere oplossingen ?
Het is anders zonde van mijn pas aangeschafte koptelefoon.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-12-2023 03:04 PM
Ik heb de Wiseq transmitter aaangeschaft. Aangesloten op de optische uitgang van TV. En toen werkte het toch nog niet. Zucht! Na lang zoeken op het kleine kaartje bij de transmitter een aanwijzing gevonden : zet de audio output van de tv op PCM. Geen idee wat het was en waar dat zit. Uiteindelijk op TV bij expertinstellingen bij geluid de optie AUTO gewijzigd naar PCM. En toen werkte de koptelefoon eindelijk. 2 weken met zijn 2en hiermee bezig geweest. Het is bizar dat het zo ingewikkeld is gemaakt om je koptelefoon met de tv te gebruiken. Maar goed, eind goed al goed.
op 04-12-2023 01:04 PM
Goedemiddag @Members_Cx1GIii ,
Helaas heeft Support gelijk. Sony geeft vaak problemen.
Je zou een Bluetooth Transmitter & Receiver kunnen aanschaffen.
Die sluit je vervolgens aan op de optische uitgang van de tv. Voorbeeld:
op 04-12-2023 01:09 PM
dank voor je suggestie. Ik wil dat wel aanschaffen maar is het dan zeker dat het wel werkt ?
op 04-12-2023 01:10 PM
op 04-12-2023 01:12 PM
Dan ga ik dat maar doen. Na weken allerlei dingen proberen hoop ik dat dat gaat werken. Dank in ieder geval!
op 08-12-2023 03:04 PM
Ik heb de Wiseq transmitter aaangeschaft. Aangesloten op de optische uitgang van TV. En toen werkte het toch nog niet. Zucht! Na lang zoeken op het kleine kaartje bij de transmitter een aanwijzing gevonden : zet de audio output van de tv op PCM. Geen idee wat het was en waar dat zit. Uiteindelijk op TV bij expertinstellingen bij geluid de optie AUTO gewijzigd naar PCM. En toen werkte de koptelefoon eindelijk. 2 weken met zijn 2en hiermee bezig geweest. Het is bizar dat het zo ingewikkeld is gemaakt om je koptelefoon met de tv te gebruiken. Maar goed, eind goed al goed.
op 08-12-2023 03:08 PM