Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

bluetooth koptelefoon koppelen met samsung smart tv 'ue40h7000sl'

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2023 10:47 AM)
6884 Weergaven
mieke15
Journeyman
Opties

Zou het mogelijk moeten zijn om een bluetooth koptelefoon te koppelen met mijn samsung tv ue40h7000sl ?
In het filmpje kun je zien waar ik in het menu naartoe ga om dit te bewerkstelligen.
Mocht het relevant zijn: ik ben aangemeld met een samsung account en de huidige software versie is 2900 en er is geen nieuwe update wordt aangegeven als ik probeer de software bij te werken. deze is op 5-10-2018 voor het laatst bijgewerkt. 
Mijn bluetooth koptelefoons zijn 'jabra move' en 'jbl live 460nc'. Als het niet lukt (met deze koptelefoons) is er dan één of ander apparaatje wat ik op de tv kan plaatsen om het wel te laten lukken? zo ja, wat is dat dan?
Alvast hartelijk bedankt voor de reactie. Vriendelijke groet, Mieke

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @mieke15 , Mieke,

Als het goed is, zit het bij SoundShare-instellingen. Je zou het daar kunnen proberen.
Waarschijnlijk gaat het niet lukken met de JBL Live 460NC. Deze werkt met BT versie 5.
In dat geval kun je een Bluetooth Transmitter & Receiver aanschaffen. Voorbeeld:

https://www.bol.com/nl/nl/p/wiseq-bluetooth-transmitter-receiver-2-in-1-audio-adapter-tv-pc-auto/920...

Deze sluit je aan op de optische poort van de tv. Als een apparaat wordt aangesloten via een optische kabel, worden de luidsprekers van de televisie niet automatisch uitgeschakeld.
Als je de luidsprekers van de tv wilt uitschakelen, stelt je Uitvoer tv-geluid (Geluid > Luidsprekerinstellingen > Uitvoer tv-geluid) in op iets anders dan TV-luidspreker.

Houd je ons op de hoogte?

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Mieke, @mieke15 ,

Geen dank! Ik zie SoundShare wel in het filmpje 😉. Maakt verder niet uit.
Als je al een toetsenbord hebt aangesloten, dan kun je niet nog een BT apparaat aansluiten.
Je hebt dan sowieso een Bluetooth Transmitter & Receiver nodig.

Succes en nog een fijne dag toegewenst!

Scherm­afbeelding 2023-01-09 om 14.08.22.png

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @mieke15 , Mieke,

Als het goed is, zit het bij SoundShare-instellingen. Je zou het daar kunnen proberen.
Waarschijnlijk gaat het niet lukken met de JBL Live 460NC. Deze werkt met BT versie 5.
In dat geval kun je een Bluetooth Transmitter & Receiver aanschaffen. Voorbeeld:

https://www.bol.com/nl/nl/p/wiseq-bluetooth-transmitter-receiver-2-in-1-audio-adapter-tv-pc-auto/920...

Deze sluit je aan op de optische poort van de tv. Als een apparaat wordt aangesloten via een optische kabel, worden de luidsprekers van de televisie niet automatisch uitgeschakeld.
Als je de luidsprekers van de tv wilt uitschakelen, stelt je Uitvoer tv-geluid (Geluid > Luidsprekerinstellingen > Uitvoer tv-geluid) in op iets anders dan TV-luidspreker.

Houd je ons op de hoogte?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
mieke15
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

Als eerste hartelijk bedankt voor je erg snelle en uitgebreide reactie!
Volgens mij zou ik die soundshare instelling dan moeten vinden op de plek van het filmpje, maar die zie ik dus niet, ook al heeft de tv wel bluetooth en heb ik er een (samsung) draadloos toetsenbord (via bluetooth dus) aangesloten.
Ik denk dat er dan dus niets anders op zit dan zo'n bluetooth transmitter & receiver op de tv aan te sluiten. En nu weet ik dus welke ik zou kunnen bestellen (voordat ik een verkeerd apparaatje bestel! :-))

Nogmaals hartelijk dank voor de snelle reactie.

Vriendelijke groet van Mieke

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey Mieke, @mieke15 ,

Geen dank! Ik zie SoundShare wel in het filmpje 😉. Maakt verder niet uit.
Als je al een toetsenbord hebt aangesloten, dan kun je niet nog een BT apparaat aansluiten.
Je hebt dan sowieso een Bluetooth Transmitter & Receiver nodig.

Succes en nog een fijne dag toegewenst!

Scherm­afbeelding 2023-01-09 om 14.08.22.png

signatureee
Groet, Dick