Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeldvlek in samsung tv

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2021 09:37 PM)
239 Weergaven
Harm
First Poster
Opties

Helaas moet ik weer een klacht bij jullie neerleggen.

Op 31-10-2014 koop ik bij jullie een Samsung TV UE40H7000SLXXN voor € 1099,00

Op 22-08-2017 meld ik bij jullie dat er zwarte vlekken in de beeldplaat verschijnen.

Omdat de garantie verlopen was hebben we toen de beeldplaat laten vervangen door Selectro Service Group.

Deze reparatie koste ons toen € 216,49

Op 01-11-2017 verschenen deze zwarte vlekken weer in beeld. Na een hoop heen en weer gebeld met jullie en Selectro bleek dat de beeldplaat weer opnieuw vervangen moest worden. Hiermee zijn we toen niet akkoord gegaan.

Mediamarkt Arnhem heeft toen uiteindelijk als coulance aangeboden dat wij de restwaarde van de tv ( € 610,57 ) en de reparatie ( € 216,00 ) terug krijgen. ( Totaal € 826,57 )

Op 01-02-2018 hebben wij toen bij Media Markt Arnhem een nieuwe TV uitgezocht.

Dit was ook weer een Samsung UE49MU6100WXXN € 699,00

Tevreden ging ik naar huis en wat schetst mijn verbazing nu naar 3 jaar later zit er sinds gisteren ( 28-02-2021 ) een 

paarse vlek rechts onder in beeld.

Voor dat ik nu weer van het kastje naar de muur wordt gestuurd ( Mediamarkt, Importeur Samsung en Selectro ) leg ik deze klacht

toch weer bij U ( Media Markt Arnhem ) neer. U bent uiteindelijk de verkopende partij van dit product.

Ik heb namelijk geen zin om weer kosten voor een reparatie te maken.

Ik heb op internet namelijk veel van deze klachten gelezen oven de Samsung TV met een kapotte beeldplaat.

Mag ook stellen dat de gemiddelde levensduur van een TV toch echt wat hoger moet liggen dan 3 jaar.

Graag uw reactie.

0 Likes
2 Antwoorden
Peer_76
Voyager
Opties

De fabrieksgarantie is dan wel verlopen, maar er bestaat ook nog een wettelijke garantie met een geldigheid van de te verwachte levensduur (afhankelijk van de prijs van de tv). Tijdens de duur van de wettelijke garantie heb je dus recht op een kosteloze reparatie.

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Harm,

Welkom op de Community.

Kun je met behulp van deze instructies, foto's maken van de beeldtest? Zie: https://bit.ly/2O14F7V;

Als het daar ook te zien is, dan kun je er vanuit gaan dat het een defect betreft.

Uit je bericht maak ik op op dat je de brief richt aan de verkoper, ik raad je ook aan om met hen contact op te nemen. Zoals Basje al aangeeft, heb je meestal nog recht op wettelijke garantie, dit loopt via de verkoper. Vandaar mijn advies om de verkoper hierover te benaderen 👍

Laat je weten hoe het is afgelopen?

rsz-846676
0 Likes