op 09-11-2018 12:41 PM
Hallo
Ik heb nog maar pas een Qled 9 tv aangeschaft en ook een nieuwe kast waarop de tv staat. Nu staat in de kast mijn digibox en de one connect box. Bij gesloten kastdeur werkt mijn afstandsbediening met de digibox niet, bij geopende deur is er geen probleem. Moet de one connect box uit de kast staan of is er een andere oplossing aub?
Bedankt voor info!!
op 09-11-2018 03:00 PM
Beste,
ik heb geen probleem omdat zowel mijn digirecorder en de one connect box in een open gedeelte staan van mijn TV-meubel, ik denk dat het best is om beide niet achter een deur te steken.
op 09-11-2018 03:16 PM
Bedankt voor de info, zal ik dan ook proberen te doen!
op 09-11-2018 09:27 PM
Goeienavond beste JN3,
Welkom op de Samsung Community Forum en heet jou van harte Welkom 😊, Betreft jou vraag,
Als de Digibox in een gesloten kast ruimte bevind zal de Smart Remote niet werken en moet de Sensor ontvanger van de Digibox te zien zijn of anaders lukt dit niet. De One Connect Box zelf heeft niets met de Smart AB te maken.
Er zijn 2 oplossingen :
- Digibox uit de kast halen en zal dan gewoon normaal werken
OF
- indien je toch graag wenst dat de Digibox in de kast blijft, een IR Extender aanschaffen kan je overal krijgen zelfs ook in de MediaMarkt of CoolBleu of Bol.Com enz.... Je kan er 4 apparaten mee aansluiten in een geloten ruimte in de kast. Hoop je hiermee een beetje gehoplen mee kunnen hebben.
Mvg
Ahmed
op 10-11-2018 07:08 AM
@Ahmed_Servilux
Hartelijk bedankt!! Ik zal me dergelijk apparaatje aanschaffen.
Met vriendelijke groet.