Ik heb een vraag. Heeft iemand ervaring met een Cl+Module van Ziggo. Ik heb een nieuwe Samsung TV, model QE49Q6FNAL, ik weet niet of deze TV... Bekijk bericht
Via TV reus kan ik een ue49nu7170 kopen voor een aantrekkelijke prijs. Ze leveren dan een WXXN type in plaats van een SXXN. Mijn vraag is of dit... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Onlangs heb ik een QE55Q8CAMLXXN TV aangeschaft samen met een Playstation 4 Pro.
Echter heb ik als probleem dat als ik de 4K... Bekijk bericht
Beste communityleden,
Eind december 2018 heb ik een Samsung UE49NU7170 televisie gekocht. Ben er ontzettend tevreden mee afgezien van één... Bekijk bericht
goedendag.
Ik heb de QE55Q7F 2018 tv aangesloten op de one box en een Ziggo media box.
Dit toestel geeft continu problemen met uitvallen van... Bekijk bericht
heb sinds afgelopen weekend een QLED 55Q8D in huis.
Helaas valt me op dat bij hoge uittrappen van een keeper tijdens voetbal wedstrijden de bal... Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen. Ik heb een QLED TV 49 inch QE49Q6F 2018 gekoppeld aan Sonos Beam.
Op Sonos zit de assistent Alexa. Wat ik ook probeer ik... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb naar tevredenheid de UE40D6200 maar wil hem draadloss verbinden met internet om te kunnen netflixen. Wat moet ik aanschaffen /... Bekijk bericht
We willen in de keuken de tv ophangen die niet zo opvalt. Een frame met ambient mode zou perfect zijn, maar de connect box is een probleem want... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ben sinds oktober 2018 in het bezit van de Samsung QE65Q9F. Afgelopen vrijdag viel de TV ineens uit en kon niet meer aangezet... Bekijk bericht
Ik gebruik 2 jaar probleemloos de soundbar HW-K430 via Bluetooth met UE49KU6400. Sinds enkele weken start de soundbar na een tiental seconden na... Bekijk bericht
Heb sinds gister een nieuwe qled tv aan de muur hangen. Na wat problemen eerder al met het ziggokastje gaat de tv nu helemaal niet meer aan en... Bekijk bericht
Helaas een 2 maanden nieuwe Qled TV bevalt perfect, maar dan een balk in beeld met flikkeringen.
Via leverancier naar Samsung service. Prima te... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Qled van Samsung. Nu heb ik meerdere keren de beeldscherminstellingen aangepast voor alle... Bekijk bericht
Goedendag,
ik heb een probleem met mijn Qled Q8 2018. Als ik externe apparaten, welke met HDMI zitten aangesloten uitzet met de one remote... Bekijk bericht